Den værste lugt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Risen

LØG 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

lululupo

KAFFE adddddddd altså har aldrig selv drukket det, men puhhhh lugten nu er helt forfærdelig.... Kan ikk engang pakke madvarer ud hvis der er kaffe i indkøbsposen.....

Anmeld

5. april 2010

Vingummien

Enayia skriver:

Godaften de damer!

Jeg kom til at tænke på en lille morsomhed som jeg gerne vil dele med jer, efterfulgt af spørgsmålet, hvilken lugt er/var den værste da i var/er gravide??

Den værste for mig var gennem min første graviditet, der arbejdede min kæreste på en minkfarm, mink i sig selv stinker jo virkelig afskyeligt, MEN...

Vi var ude i lidl og handle og der var virkelig en dårlig stank derinde, og den blev værre og værre, min kæreste gik også og snakkede om hvor grim lugten var. SÅ fandt vi ud af det var ham der stank.. Mink stanken, blandet med kattepis, hans mors kat havde åbenbart strintet hans arbejdsjakke til ovenpå mink lugten, det var forfærdeligt, en rigtig kvalme-givende lugt! Folk gik virkelig i en bue udenom og gloede, det var dælme pinligt. Det gik laaang tid inden jeg satte mine ben der igen hehe

Hvad er det værste jeres graviditets-næse kan udsættes for?

God aften ellers!

Enayia

Hej

Puha her var det lugten af hakket oksekød skulle vi have oksekød til aftens mad skulle alle døre være lukket ind til stuen så jeg først så det når det var helt færdig ellers kunnne jeg ikke få det ned.

Parfume kunne jeg heller ikke tåle lugten af, så skulle jeg kaste op

Anmeld

5. april 2010

Vingummien

lululupo skriver:

KAFFE adddddddd altså har aldrig selv drukket det, men puhhhh lugten nu er helt forfærdelig.... Kan ikk engang pakke madvarer ud hvis der er kaffe i indkøbsposen.....

Gud ja, sådan havde jeg det også hehe . Lugtede fælt

Anmeld

5. april 2010

LinLin

Ost (min kæreste spiser meget (stærk!) ost) og fisk! (uh - jeg frygter altid den ugentlige fiskedag i vuggestuen ) I starten kunne jeg heller ikke klare løg, men det er ovre nu

Anmeld

5. april 2010

Skouboe

Både i sidste graviditet og i denne er den værste lugt faktisk varmt vand ... det er ret belastende at gå i bad og jeg kan ikke leve uden mit daglige bad sååå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.