Enayia skriver:
Godaften de damer!
Jeg kom til at tænke på en lille morsomhed som jeg gerne vil dele med jer, efterfulgt af spørgsmålet, hvilken lugt er/var den værste da i var/er gravide??
Den værste for mig var gennem min første graviditet, der arbejdede min kæreste på en minkfarm, mink i sig selv stinker jo virkelig afskyeligt, MEN...
Vi var ude i lidl og handle og der var virkelig en dårlig stank derinde, og den blev værre og værre, min kæreste gik også og snakkede om hvor grim lugten var. SÅ fandt vi ud af det var ham der stank.. Mink stanken, blandet med kattepis, hans mors kat havde åbenbart strintet hans arbejdsjakke til ovenpå mink lugten, det var forfærdeligt, en rigtig kvalme-givende lugt! Folk gik virkelig i en bue udenom og gloede, det var dælme pinligt. Det gik laaang tid inden jeg satte mine ben der igen hehe 

Hvad er det værste jeres graviditets-næse kan udsættes for?
God aften ellers!
Enayia
Hejsa:0)
I denne graviditet har jeg ikke haft noget med lugte som sådan, kun at jeg har kunne lugte tingene kraftigere men ikke noget jeg ikke kune holde ud:0)
Men da jeg ventede min datter, var der en dag da jeg var på arbejde, hvor jeg gik og sagde, puha, hvem har peber liggende et elelr andet sted, her lugter så fælt af peber. Vi ledte alle vegne men fandt ikke noget.
Pludselig gik jeg forbi en kollega, som sttod og var ved at smøre Elisabeth Arden Eight hour creme på, og der var lugten. DET VAR EN DER STANK RÆDSOMT af peber........
Jeg kunne slet ikke holde den lugt ud, og det har holdt ved. Det er nu 6 år siden, og jeg HADER stadig lugten af den:0) Hvilket jeg ikke gjorde inden jeg belv gravid:0)
Christina