Den værste lugt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.566 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Enayia

Godaften de damer!

Jeg kom til at tænke på en lille morsomhed som jeg gerne vil dele med jer, efterfulgt af spørgsmålet, hvilken lugt er/var den værste da i var/er gravide??

Den værste for mig var gennem min første graviditet, der arbejdede min kæreste på en minkfarm, mink i sig selv stinker jo virkelig afskyeligt, MEN...

Vi var ude i lidl og handle og der var virkelig en dårlig stank derinde, og den blev værre og værre, min kæreste gik også og snakkede om hvor grim lugten var. SÅ fandt vi ud af det var ham der stank.. Mink stanken, blandet med kattepis, hans mors kat havde åbenbart strintet hans arbejdsjakke til ovenpå mink lugten, det var forfærdeligt, en rigtig kvalme-givende lugt! Folk gik virkelig i en bue udenom og gloede, det var dælme pinligt. Det gik laaang tid inden jeg satte mine ben der igen hehe

Hvad er det værste jeres graviditets-næse kan udsættes for?

God aften ellers!

Enayia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Ranarupta

Hej søde, 

Der er desværre et par stykker:

• Dårlig ånde
  • Den dårlige svovl-/æggedunst, der nogle gange kommer fra et afløb
  • Hundelort - vores hanhund lister sig en sjælden gang imellem til at lægge en bæ på køkkengulvet - og det lugter seriøst af varm elastik/ballon. Den lugt har jeg ALTID hadet!  

Anmeld

5. april 2010

Enayia

Ranarupta skriver:

Hej søde, 

Der er desværre et par stykker:

• Dårlig ånde
  • Den dårlige svovl-/æggedunst, der nogle gange kommer fra et afløb
  • Hundelort - vores hanhund lister sig en sjælden gang imellem til at lægge en bæ på køkkengulvet - og det lugter seriøst af varm elastik/ballon. Den lugt har jeg ALTID hadet!  

Ahh haha hundelort! Det minder mig om noget andet morsomt.

Vores kattekilling havde lavet en klat på gulvet, så skulle jeg tørre det op, så kastede jeg selv op over hele gulvet... Så måtte min kæreste gøre rent, efter katten OG mig hehe, puuuha da

Men ja hundelort bla, det er utroligt man kan blive så dårlig af lugte! Gotta love hormons

Anmeld

5. april 2010

Bondepigen

Jeg kunne ikke klare mad-os, da jeg var gravid. Heldigvis er det manden der laver mad. Jeg prøvede flere gange på at hente tallerkner i køkkenet, så jeg kunne sætte på bordet, men måtte løbe ud til toilettet hver eneste gang, så det måtte jeg opgive...

Men tror nu heller ikke jeg ville bryde mig om mink-lugt og kattetis...  

Anmeld

5. april 2010

KWL

Jeg hadede lugten fra skralde spanden og det er desværre blevet hængende

Anmeld

5. april 2010

Mette+Mathias

Enayia skriver:

Godaften de damer!

Jeg kom til at tænke på en lille morsomhed som jeg gerne vil dele med jer, efterfulgt af spørgsmålet, hvilken lugt er/var den værste da i var/er gravide??

Den værste for mig var gennem min første graviditet, der arbejdede min kæreste på en minkfarm, mink i sig selv stinker jo virkelig afskyeligt, MEN...

Vi var ude i lidl og handle og der var virkelig en dårlig stank derinde, og den blev værre og værre, min kæreste gik også og snakkede om hvor grim lugten var. SÅ fandt vi ud af det var ham der stank.. Mink stanken, blandet med kattepis, hans mors kat havde åbenbart strintet hans arbejdsjakke til ovenpå mink lugten, det var forfærdeligt, en rigtig kvalme-givende lugt! Folk gik virkelig i en bue udenom og gloede, det var dælme pinligt. Det gik laaang tid inden jeg satte mine ben der igen hehe

God aften ellers!

Enayia

Min mand brugte en aloe vera creme med propolis i, og inden jeg blev gravid syntes jeg faktisk den lugtede godt, - men den dag i dag (og resultatet af graviditeten er 5½!) kan jeg ikke fordrage den!

Anmeld

5. april 2010

Valle81

Enayia skriver:

Godaften de damer!

God aften ellers!

Enayia

Hejsa:0)

I denne graviditet har jeg ikke haft noget med lugte som sådan, kun at jeg har kunne lugte tingene kraftigere men ikke noget jeg ikke kune holde ud:0)

Men da jeg ventede min datter, var der en dag da jeg var på arbejde, hvor jeg gik og sagde, puha, hvem har peber liggende et elelr andet sted, her lugter så  fælt af peber. Vi ledte alle vegne men fandt ikke noget.

Pludselig gik jeg forbi en kollega, som sttod og var ved at smøre Elisabeth Arden Eight hour creme på, og der var lugten. DET VAR EN DER STANK RÆDSOMT af peber........

Jeg kunne slet ikke holde den lugt ud, og det har holdt ved. Det er nu 6 år siden, og jeg HADER stadig lugten af den:0) Hvilket jeg ikke gjorde inden jeg belv gravid:0)

Christina

Anmeld

5. april 2010

TbCp

Sprutånde og lugten når der blev stegt svinekød ... puhaaaa

Anmeld

5. april 2010

Riksen

Da jeg var gravid, kunne jeg ikke klare duften/lugten af ris, der kogte. Det vendte sig i mig, når vi kogte ris. Jeg kan faktisk stadig ikke døje lugten, selvom jeg ikke længere er gravid.

Anmeld

5. april 2010

wamse

Den værste lugt for mig var helt klart:

Mikrobølge popcorn.

Jeg hadede simpelthen den lugt når de begyndte at poppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.