iPhone apps

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

MM1987

kitty skriver:

Hehe.. Min kusines søn havde trykket og gjort ved, så alle ikoner stod og rystede.. Meget mærkeligt. Men google blev også hendes ven.

Jeg har nogle dage lyst til at købe iPhone, andre dage vil jeg ha' en Nokia.. Er lidt bange for "æble-halløjet" er for avanceret for mig..

Hi-hi...det er bare så man kan flytte rundt på ikonerne, men hvis man ikke ved det, så er det lidt irriterende...

Nej, det skal du ikke være, jeg har en veninde som slet ikke er teknisk og hun har en mac og har fundet ud af det...

Mac er meget logisk, mere logisk end windows...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Miss BananaHammock

Jeg er en af dem med mange mange apps. Tror jeg har 8 sider med alt mellem himmel og jord. Må indrømme at der er nogen jeg bruger mere end andre

Anmeld

5. april 2010

MM1987

Miss BananaHammock skriver:

Jeg er en af dem med mange mange apps. Tror jeg har 8 sider med alt mellem himmel og jord. Må indrømme at der er nogen jeg bruger mere end andre

Hold da op, det var mange...

Hvilke er dine favoritter??

Anmeld

5. april 2010

Miss BananaHammock

Mia Maia skriver:

Hold da op, det var mange...

Hvilke er dine favoritter??

øhmm

Facebook, sporting news (amerikansk football resultater), de gule sider, rejseplanen, karolines køkken, flashlight, remote, iEmoji, Shazam, Pocket god, Suduko, backgammon, translator, paper toss. Bare for at nævne et par stykker. Men jeg bruger ikke alle min apps hver dag. Bruger dem i ny og næ, og sørger for at ryde op i itunes sådan at hver side har et "tema". F.eks. første side er alle dem jeg bruger dagligt, så er der en side med kortspil etc., en side med ondsvage tidsfordriv så som lightsaber, bubblewrap mm.

Anmeld

5. april 2010

MM1987

Miss BananaHammock skriver:

øhmm

Facebook, sporting news (amerikansk football resultater), de gule sider, rejseplanen, karolines køkken, flashlight, remote, iEmoji, Shazam, Pocket god, Suduko, backgammon, translator, paper toss. Bare for at nævne et par stykker. Men jeg bruger ikke alle min apps hver dag. Bruger dem i ny og næ, og sørger for at ryde op i itunes sådan at hver side har et "tema". F.eks. første side er alle dem jeg bruger dagligt, så er der en side med kortspil etc., en side med ondsvage tidsfordriv så som lightsaber, bubblewrap mm.

Okay...

Ja man er nødt til at have system i det når man har så mange...

Anmeld

5. april 2010

Miss BananaHammock

Mia Maia skriver:

Okay...

Ja man er nødt til at have system i det når man har så mange...

jeps... desuden er jeg et rigtig ordenshoved, så det kan jeg bedst li'

Anmeld

5. april 2010

Mutti2

Ihhhhh  Jeg læser lige med her

Jeg har haft min i knap en mdr, og har næsten 8 sider fyldt op med aps. Har de fleste af dem der er nævnt her. Foruden det har jeg en masse der har med anatomi at gøre (Har en anatomi eksamen om 1½ uge), så dem bruger jeg rigtigt meget tid på!!

Jeg lider meget af stress for tiden, og har mange søvnløse nætter... Så bruger meget tid med min dejlige Iphone om  natten, i forsøget på at blive træt!!

Anmeld

6. april 2010

MM1987

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhhhh  Jeg læser lige med her

Jeg har haft min i knap en mdr, og har næsten 8 sider fyldt op med aps. Har de fleste af dem der er nævnt her. Foruden det har jeg en masse der har med anatomi at gøre (Har en anatomi eksamen om 1½ uge), så dem bruger jeg rigtigt meget tid på!!

Jeg lider meget af stress for tiden, og har mange søvnløse nætter... Så bruger meget tid med min dejlige Iphone om  natten, i forsøget på at blive træt!!

Så har jeg lige de rigtige aps til dig..

Jeg downloadede nogen nye i går aftes....

Sleepmaker - der er 4 el. 5 versioner der er gratis...

Det er lyden af regn, bølger, åer eller jungler som kører i 45 min....det virkede faktisk for mig...og så er det hyggeligt..

Anmeld

6. april 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Så har jeg lige de rigtige aps til dig..

Jeg downloadede nogen nye i går aftes....

Sleepmaker - der er 4 el. 5 versioner der er gratis...

Det er lyden af regn, bølger, åer eller jungler som kører i 45 min....det virkede faktisk for mig...og så er det hyggeligt..

Ihhhh den må jeg prøve  Men det bliver med øretelefoner for prinsessen sover inde hos mig for tiden 

Har du andre lækre apps du kan anbefale??

De har stadig ikke trukket pengene for min mobil!! Så prinsessen har fået lidt ekstra legetøj, og så håber jeg på at de glemmer det

Anmeld

6. april 2010

MM1987

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhhh den må jeg prøve  Men det bliver med øretelefoner for prinsessen sover inde hos mig for tiden 

Har du andre lækre apps du kan anbefale??

De har stadig ikke trukket pengene for min mobil!! Så prinsessen har fået lidt ekstra legetøj, og så håber jeg på at de glemmer det

Den er meget lav så tror ikke det har nogen betydning...

Du kan selv vælge hvor høj den skal være...

Engang min hund sagde noget til det...

Hmm, nej...bruger alt for meget tid på tetris, men der er dmi-byvejret den er meget rar og så har jeg downloadet en rejseguide til stockholm samt et offline kort (vi skal 4 dage der op til sommer)...

Hmm, det er godt nok mærkeligt, men dejligt...jeg håber de glemmer det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.