iPhone apps

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Susan1978

Hvilke har du og bruger du meget ?

Selv har jeg ik ret mange - men har da de mest gængse tror jeg. Facebook, de gulesider, kraks osv. Jeg er meget glad for den der hedder telefonbogen. Der sætter man nummeret ind også får alle adresseoplysniger osv.

Men lad mig høre hvilke i har og er glade for, så kan vi jo få inspiration den vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Pige2009

De apps jeg bruger mest er SMS smileys, Karolines Kogebog, Fring, Facebook, linkedin, TV2 Nyheder, Twitter og DR P3

K.h. Linda

Anmeld

4. april 2010

MM1987

Jeg har facebook, og så har jeg lavet en med et link her til baby.dk, så har jeg arla (karolines) kogebog, tetris og dmi i vejret...

Jeg har kun haft den i en måned, og der kommer flere og flere til...

Glæder mig til at høre hvad andre har, så jeg kan få lidt inspiration...

Anmeld

4. april 2010

Pige2009

Mia Maia skriver:

Jeg har facebook, og så har jeg lavet en med et link her til baby.dk, så har jeg arla (karolines) kogebog, tetris og dmi i vejret...

Samme her

Anmeld

5. april 2010

Susan1978

Mia Maia skriver:

Kan man selv lave apps ? Jeg bruger nemlig altid safari til at gå på baby

Anmeld

5. april 2010

MM1987

Susan1978 skriver:

Kan man selv lave apps ? Jeg bruger nemlig altid safari til at gå på baby

Når du er inde i Safari, så kan du trykke på + og så kan du trykke på "tilføj til hjemmeskærm" så ligger linket som en app.

Anmeld

5. april 2010

Susan1978

Mia Maia skriver:

Når du er inde i Safari, så kan du trykke på + og så kan du trykke på "tilføj til hjemmeskærm" så ligger linket som en app.

Sejt, se så lærte jeg alligevel noget :)

Anmeld

5. april 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Det var da smart. Anede ikke man kunne det. Tak for tippet!

Anmeld

5. april 2010

MM1987

Hi-hi ja...

Jeg har også en mac computer så det er ikke helt nyt for mig det der "æble halløj"...

Jeg jeg er slet ikke stoppet med at finde ud af nye ting...

Min lillebror fik den f.eks. i hånden i 30 sek. og så havde han zoomet ind på den, hvilket betød jeg ikke kunne tage den hvis nogen ringede, låse den op eller slukke den...

Så måtte google det, og kom frem til at man ved at dobbelt klikke med 3 fingrer zoomer ind og ud...(den havde jeg aldrig selv gættet)..

Anmeld

5. april 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Hi-hi ja...

Jeg har også en mac computer så det er ikke helt nyt for mig det der "æble halløj"...

Jeg jeg er slet ikke stoppet med at finde ud af nye ting...

Min lillebror fik den f.eks. i hånden i 30 sek. og så havde han zoomet ind på den, hvilket betød jeg ikke kunne tage den hvis nogen ringede, låse den op eller slukke den...

Så måtte google det, og kom frem til at man ved at dobbelt klikke med 3 fingrer zoomer ind og ud...(den havde jeg aldrig selv gættet)..

Hehe.. Min kusines søn havde trykket og gjort ved, så alle ikoner stod og rystede.. Meget mærkeligt. Men google blev også hendes ven.

Jeg har nogle dage lyst til at købe iPhone, andre dage vil jeg ha' en Nokia.. Er lidt bange for "æble-halløjet" er for avanceret for mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.