små veer til mig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Mettemus

Hvor spændende! Held og lykke, god fødsel osv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Koen.

MariaJ skriver:

ØV, øv. Egentlig troede jeg at når først det gik i gang, så gik det i gang. Håber du får en god dag og måske i hvert fald kan få hvilet eller sovet lidt, hvis du ikke har veer længere.

Maria

det er os det jeg havde forestillet mig, havde da ikke regnet med at det kunne stoppe igen men der er så længe imellem en ve at jordmoderen ikke tror det bliver til noget.. var så super glad og nu føles det da bare som en kæmpe nedtur

Anmeld

5. april 2010

smokin

Er der sket noget????

Anmeld

5. april 2010

BK

lillespurv19 skriver:

ja, så er vi lige kommet hjem fra sygehuset.. Jeg fik ved en 19-tiden P**** ondt i maven og så blev manden og jeg enige om at ringe til fødegangen fik kørt en strimmel og det var ski begyndende veer jeg har og der var flere som havde rigtig god styrke sagde jordmodren, men de kommer stadig så uregelmæssigt så nu kan vi kun vente og se om de bliver "bedre" eller om de går i sig selv

Er 38 + 1

Tanja

Så er ham her på vej til dig...

Anmeld

5. april 2010

gruener

Held og lykke  Hvor er det super spændende... Jeg krydser fingre for jer !!

Anmeld

5. april 2010

lisbethita

lillespurv19 skriver:

tak Ja den skal bare stå på ren afslapning mens jeg kan.. er godt træt efter i nat, fik ikke sovet det vilde

SOV FOR DÆLEN .... det er vigtigt !!!! Du får brug for det!!!

Anmeld

5. april 2010

Enayia

lillespurv19 skriver:

ja, så er vi lige kommet hjem fra sygehuset.. Jeg fik ved en 19-tiden P**** ondt i maven og så blev manden og jeg enige om at ringe til fødegangen fik kørt en strimmel og det var ski begyndende veer jeg har og der var flere som havde rigtig god styrke sagde jordmodren, men de kommer stadig så uregelmæssigt så nu kan vi kun vente og se om de bliver "bedre" eller om de går i sig selv

Er 38 + 1

Tanja

Hej smukke! Ihh hvor er det bare spændende! Du er i mine tanker, rigtig meget held og lykke med det hele, jeg håber du får en vidunderlig fødsel med mindst mulige smerter !

Anmeld

5. april 2010

Koen.

hvor er i altså fantastiske alle sammen
Her er det det samme! uregelmæssige veer med meget langt imellem.. sys dælme det er træls der ikke sker mere

Anmeld

5. april 2010

Chalala85

lillespurv19 skriver:

Her er det det samme! uregelmæssige veer med meget langt imellem.. sys dælme det er træls der ikke sker mere

Ihhh øv altså.. sender lige en vestorm afsted og håber den kan sætte skub i sagerne

HUSK HVIL HVIL HVIL

Anmeld

5. april 2010

Lullaby

Hvad med sex? Ved godt at det ikke lige er det man har lyst til når man har veer engang imellem men her hos mig der virkede det altså  Der var det ved at gå i sig selv så foreslog manden sex og selvsamme aften havde jeg Yazmin i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.