små veer til mig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.648 visninger
41 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Koen.

ja, så er vi lige kommet hjem fra sygehuset.. Jeg fik ved en 19-tiden P**** ondt i maven og så blev manden og jeg enige om at ringe til fødegangen fik kørt en strimmel og det var ski begyndende veer jeg har og der var flere som havde rigtig god styrke sagde jordmodren, men de kommer stadig så uregelmæssigt så nu kan vi kun vente og se om de bliver "bedre" eller om de går i sig selv

Er 38 + 1

Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

L-Mortil3

Uha uha uha vi krydser fingre GOD fødsel

Anmeld

4. april 2010

Koen.

Line&Liam skriver:

Uha uha uha vi krydser fingre GOD fødsel

takker

Anmeld

4. april 2010

Lone Jakobsen

nej hvor super dejligt krydser fingre for at de snart bliver regelmæssige så i kan få jeres lille vidunder ud

Anmeld

4. april 2010

Koen.

nutche skriver:

nej hvor super dejligt krydser fingre for at de snart bliver regelmæssige så i kan få jeres lille vidunder ud

ja det ville være super skønt

Anmeld

4. april 2010

merichs

Bliver spændende om det bliver regelmæssig snart

Anmeld

4. april 2010

MariaJ

Uh, hvor spændende. Vi har jo termin næsten samtidig, så vildt at der allerede sker noget for dig. Held og lykke med det hele.

Maria 37+5

Anmeld

4. april 2010

Liljesilas

lillespurv19 skriver:

ja, så er vi lige kommet hjem fra sygehuset.. Jeg fik ved en 19-tiden P**** ondt i maven og så blev manden og jeg enige om at ringe til fødegangen fik kørt en strimmel og det var ski begyndende veer jeg har og der var flere som havde rigtig god styrke sagde jordmodren, men de kommer stadig så uregelmæssigt så nu kan vi kun vente og se om de bliver "bedre" eller om de går i sig selv

Er 38 + 1

Tanja

Hvor er det spændende - glæder mig til at høre om du er den heldige, der snart skal føde 

Anmeld

4. april 2010

Koen.

MariaJ skriver:

Uh, hvor spændende. Vi har jo termin næsten samtidig, så vildt at der allerede sker noget for dig. Held og lykke med det hele.

Maria 37+5

ja er os vildt overrasket over der sker noget, så håber det bliver ved (underlig at håbe på man får mere ondt)

og tak

Anmeld

4. april 2010

MariaJ

lillespurv19 skriver:

ja er os vildt overrasket over der sker noget, så håber det bliver ved (underlig at håbe på man får mere ondt)

og tak

Ja, det er nok ikke mange gange i livet man kommer til at ønske sig at noget skal gøre mere ondt , men kan godt følge dig. Jeg er faktisk i gang med at pakke tasken til hospitalet lige nu, men går og tænker at det jo kan blive ugevis til jeg faktisk får brug for den.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.