To påskeægskager (incl. billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor er de fine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Diana...

ha ha ha hvor er den først fed. De super flotte begge to men jeg vil med den første den er sgu bare for sjov 

Anmeld

5. april 2010

propogberta

Tak tak

Anmeld

5. april 2010

Anasmor

Tak!

Ja sådan er det jo bare...bare lidt træls når man lige syns man har fået en god idé! Men man vil jo løbe ind i kager der er ens på disse "kanter"...mange søger jo inspiration de samme steder. Jeg har da også selv "stjålet" idéer hist og pist og så bare passet dem ind i det jeg ville lave ! Kan bestem heller ikke afvise jeg på et tidspunkt finder på at spørge om jeg må stjæle en idé eller to fra dine kager selvom de ikke ville nå dine til sokkeholderne efter jeg har forsøgt mig! For det er dælme de flotteste kager du laver!!!!

Tak tak

Den kage jeg tænkte på, var min fastelavnskage...pynten var lavet, bogstaverne standset ud, og alt lå til tørre da en anden.. tror det var susan herinde, som lige havde fået den samme gode ide som jeg.. Og jeg havde nemlig ikke set en fastelavnstøndekage før, så troede jeg havde opfundet den dybe tallerken lige den dag

Så hun nåede lige akkurat at sætte kagen på 4 dage før mig tror jeg..

Men som sagt, man undgår nok ikke helt, at man render ind i hinandens gode ideer

Sådan er det jo...

Men har en dåbskage til d. 5/6 og d. 27/6 og de er TOP HEMMELIG ....VIL bare ikke, at andre ved noget om dem før de står færdige ... griner...

Og mht at "stjæle" så napper du bare alt hvad du vil... hvis jeg kan lave en kage, som andre bare MÅ efterligne, så ser jeg det da kun som ros, så du må meget gerne nuppe ideer hvis du kan bruge noget

knus Stinna

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

De er dælme flotte...

Anmeld

5. april 2010

propogberta

MoarJ skriver:

De er dælme flotte...

Tak

Anmeld

5. april 2010

propogberta

Anasmor skriver:

Tak tak

Den kage jeg tænkte på, var min fastelavnskage...pynten var lavet, bogstaverne standset ud, og alt lå til tørre da en anden.. tror det var susan herinde, som lige havde fået den samme gode ide som jeg.. Og jeg havde nemlig ikke set en fastelavnstøndekage før, så troede jeg havde opfundet den dybe tallerken lige den dag

Så hun nåede lige akkurat at sætte kagen på 4 dage før mig tror jeg..

Men som sagt, man undgår nok ikke helt, at man render ind i hinandens gode ideer

Sådan er det jo...

Men har en dåbskage til d. 5/6 og d. 27/6 og de er TOP HEMMELIG ....VIL bare ikke, at andre ved noget om dem før de står færdige ... griner...

Og mht at "stjæle" så napper du bare alt hvad du vil... hvis jeg kan lave en kage, som andre bare MÅ efterligne, så ser jeg det da kun som ros, så du må meget gerne nuppe ideer hvis du kan bruge noget

knus Stinna

Tak fordi jeg må låne! Og ja kan kun gi dig ret...jeg ville også tage det som et komplimant at folk ville efterligne en kage jeg havde lavet!

Anmeld

5. april 2010

Nullemor

hvor er de altså bare super søde...

Anmeld

30. marts 2011

Josesmor

Super flotte hvad har du brugt som form ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.