Tak
!
Ja sådan er det jo bare...bare lidt træls når man lige syns man har fået en god idé
! Men man vil jo løbe ind i kager der er ens på disse "kanter"...mange søger jo inspiration de samme steder. Jeg har da også selv "stjålet" idéer hist og pist og så bare passet dem ind i det jeg ville lave
! Kan bestem heller ikke afvise jeg på et tidspunkt finder på at spørge om jeg må stjæle en idé eller to fra dine kager selvom de ikke ville nå dine til sokkeholderne efter jeg har forsøgt mig
! For det er dælme de flotteste kager du laver
!!!!
Tak tak 
Den kage jeg tænkte på, var min fastelavnskage...pynten var lavet, bogstaverne standset ud, og alt lå til tørre da en anden.. tror det var susan herinde, som lige havde fået den samme gode ide som jeg.. Og jeg havde nemlig ikke set en fastelavnstøndekage før, så troede jeg havde opfundet den dybe tallerken lige den dag 
Så hun nåede lige akkurat at sætte kagen på 4 dage før mig tror jeg..
Men som sagt, man undgår nok ikke helt, at man render ind i hinandens gode ideer 
Sådan er det jo...
Men har en dåbskage til d. 5/6 og d. 27/6 og de er TOP HEMMELIG ....VIL bare ikke, at andre ved noget om dem før de står færdige ... griner... 
Og mht at "stjæle" så napper du bare alt hvad du vil... hvis jeg kan lave en kage, som andre bare MÅ efterligne, så ser jeg det da kun som ros, så du må meget gerne nuppe ideer hvis du kan bruge noget 
knus Stinna
Anmeld