Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er jeg blevet færdig med de 2 påskeægskager jeg har lavet til vores påskefrokost i morgen! De er begge med drømmekagebunde og så med lidt forskelligt fyld. Den med kyllingen er der pærecidermousse og hvid tobleronecreme i og den med sløjfen og prikkerne er der pærecidermousse og blåbærmousse i !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de flotte er vild med den med kyllingen hehe
He he heee hvor er den første kage bare sjov...
Hvor er de super flotte
hæ hæ hæ.... Hvor er den skæg den første
De er rigtig flotte
Hvor er du god og kreativ. Vildt sejt
Hvor er de fine... Må man låne idéerne???
Tak ska i ha !!
quilty: Ja selvfølgelig må du det! Der var også en anden på et andet forum som havde lavet en med kyllingebenene som fik lagt billeder ud før mig så der lånte jeg selv ideen med blomsterne rundt om ægget!
Ha ha Anja, den er så flot
Og ja, kender det med at andre "stjæler" ens ide, før man får sat billedet på... to sjæle samme tanke... sådan må det bare være engang imellem
Tak!
Ja sådan er det jo bare...bare lidt træls når man lige syns man har fået en god idé! Men man vil jo løbe ind i kager der er ens på disse "kanter"...mange søger jo inspiration de samme steder. Jeg har da også selv "stjålet" idéer hist og pist og så bare passet dem ind i det jeg ville lave ! Kan bestem heller ikke afvise jeg på et tidspunkt finder på at spørge om jeg må stjæle en idé eller to fra dine kager selvom de ikke ville nå dine til sokkeholderne efter jeg har forsøgt mig! For det er dælme de flotteste kager du laver!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128