Tusind tak for alle jeres svar!
 Jeg er lidt spændt på at se om der kommer et brev retur, eller om der ingen respons er i den anden ende. Indtil videre ser det ikke for lovende ud, men jeg håber at pigens mor forstår, at jeg virkelig er ked af måden jeg greb situationen an på.
 Nå, men bortset fra det, så føler jeg selv at jeg har gjort hvad jeg kan for at rette op på situationen - også selvom jeg stadig bliver ved med at sige til mig selv, at det ikke er godt nok, og at jeg burde have handlet anderledes i situationen! Jeg ved  jo bedre! - og gud hvor det dog irriterer mig! Men sket er sket.
 Nu er jeg bare den erfaring rigere, og vil for alt i verden undgå situationer som disse fremover - om ikke andet, vil jeg gribe det an' på en helt anden måde!
 Jeg har talt med min datter om det, og hun er helt med på, at det var forkert at vælge veninden fremfor pigen hun i første omgang havde på besøg! Dog blev hun gentagne gange ved med at understrege, at hun godt gad at lege med hende, men at hun tilsidst ikke gad, fordi pigen hele tiden skulle brokke sig og være sur.
 Ja, så kan jeg sgu' godt forstå det er svært at sige til sin mor: "Jo, jeg vil gerne lege med hende, også selvom hun er sur". Det er vist de færreste børn der kan det.

Anmeld