Til Pædagogerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det kunne også være spændende at høre, fra folk som har skiftet retning, men har kunne bruge Pædagog udd. som døråbner til noget andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

orv, havde en fornemmelse af, at her var mange flere pædagoger....

(hentydning )

Anmeld

4. april 2010

Jordbærpigen

Alexis skriver:

orv, havde en fornemmelse af, at her var mange flere pædagoger....

(hentydning )

Vi er da også nogle stykker, men personligt er jeg kun en ét år gammel pædagog, så har ikke brugt min uddannelse til at læse videre endnu..

Anmeld

4. april 2010

dorthemus

Jeg er uddannet pædagog for snart ti år siden...arbejder i en helt alm. integr. inst. hvor jeg er i udflytterbørnehaven.

Jeg synes det er spændende og udfordrende arbejde..elsker at arbejde med de 3-6 årige hvor der sker så meget og jeg sætter en stor ære i et velfungerende og respektfuldt forældresamarbejde.

Jeg har i alle årene udvidet min horisont og taget kurser og ekstra udd. Jeg har været vejleder for pædagogstud. og været husets tillidsrepræsentant og de seneste fire år har jeg været souschef for hele huset...alt sammen spændende og udviklende.

Anmeld

4. april 2010

Malene76

Hej..

Jeg er også pædagog og arbejder på et bosted for voksne udviklingshæmmede. Skønt job med masser af udfordringer hver dag.  Jeg har desuden ansvaret for vores arbejdsplan udover det har jeg ingen ambitioner om lederjobs el.l. Jeg elsker at være "på gulvet" hvor jeg bedst bruger mig selv hver dag. Vi hjælper med at lidt personlig hygiejne, diverse praktiske opgaver i løbet af dagen såsom madpakker og vasketøj (og meget, meget meget mere!) Vi hjælper med struktur på hverdagen, støtte til at vedligeholde venskaber og familierelationer. Vi støtter op om fritidsinteresser. Jeg har simpelthen verdens bedste job.  Vi laver helt sikkert meget mere end det jeg lige remser op her. Ikke to dage er ens.

MVH Malene

Anmeld

4. april 2010

Jordbærpigen

Malene76 skriver:

Hej..

Jeg er også pædagog og arbejder på et bosted for voksne udviklingshæmmede. Skønt job med masser af udfordringer hver dag.  Jeg har desuden ansvaret for vores arbejdsplan udover det har jeg ingen ambitioner om lederjobs el.l. Jeg elsker at være "på gulvet" hvor jeg bedst bruger mig selv hver dag. Vi hjælper med at lidt personlig hygiejne, diverse praktiske opgaver i løbet af dagen såsom madpakker og vasketøj (og meget, meget meget mere!) Vi hjælper med struktur på hverdagen, støtte til at vedligeholde venskaber og familierelationer. Vi støtter op om fritidsinteresser. Jeg har simpelthen verdens bedste job.  Vi laver helt sikkert meget mere end det jeg lige remser op her. Ikke to dage er ens.

MVH Malene

Sådan skal et rigtigt pædagogjob være

Anmeld

4. april 2010

Malene76

MissSmile26 skriver:

Sådan skal et rigtigt pædagogjob være

Jep.  Kan slet ikke foresstille mig noget som helst andet jeg skal arbejde med... Så jeg synes disse sparetider stinker for vildt!!

Anmeld

4. april 2010

Jeg vil gerne bruge det til at udvikle mig personligt, kreativt og i forhold til andre mennesker. Er det helt galt så?

Vil som sagt bruge det som en god basisudd. til at læse videre. Ville være helt perfekt tror jeg.

Anmeld

4. april 2010

Stumpen

Jeg er også gog, men på barsel og er arbejdsløs.. Blev færdig sidste år i januar med mave på, så ingen arbejde til mig og nu søger jeg, men indtil videre uden held..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.