Til Pædagogerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det kunne også være spændende at høre, fra folk som har skiftet retning, men har kunne bruge Pædagog udd. som døråbner til noget andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

orv, havde en fornemmelse af, at her var mange flere pædagoger....

(hentydning )

Anmeld

4. april 2010

Jordbærpigen

Alexis skriver:

orv, havde en fornemmelse af, at her var mange flere pædagoger....

(hentydning )

Vi er da også nogle stykker, men personligt er jeg kun en ét år gammel pædagog, så har ikke brugt min uddannelse til at læse videre endnu..

Anmeld

4. april 2010

dorthemus

Jeg er uddannet pædagog for snart ti år siden...arbejder i en helt alm. integr. inst. hvor jeg er i udflytterbørnehaven.

Jeg synes det er spændende og udfordrende arbejde..elsker at arbejde med de 3-6 årige hvor der sker så meget og jeg sætter en stor ære i et velfungerende og respektfuldt forældresamarbejde.

Jeg har i alle årene udvidet min horisont og taget kurser og ekstra udd. Jeg har været vejleder for pædagogstud. og været husets tillidsrepræsentant og de seneste fire år har jeg været souschef for hele huset...alt sammen spændende og udviklende.

Anmeld

4. april 2010

Malene76

Hej..