Det presser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

BinaMor

LouiseLarsen skriver:

Hmm altså.... Kunne godt ske jeg skulle prøve at ringe derop!

Da jeg fødte Nicklas åbnede jeg mig jo lige pludselig 8 cm på 1½ time, og fik afvide at hvis han ikke havde ligget forkert var han blevet født hjemme på stue gulvet fordi det gik så hurtig... Så denne gang skulle jeg ringe så snart jeg mærkede veer!

Jeg mærker jo bare ingen veer, men kun den der pressen og mens smerter i underlivet!

ja ring!! med sådan en baghistorie. jeg troede hellere ikke det var veer pga "forstoppelsen" og så også mens-av.. og ikke ryg-av som jeg havde hørt om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

LouiseNielsen

Ser lige de næste par timer an, også ringer jeg på fg... Har nok bare lidt den der, ej vil da ik ringe derop uden grund.....

Anmeld

4. april 2010

lillemunk

Hmmmm underholdene tråd.... MEN MEN MEN
Min søster følte også bare hun Skulle skide en kæmpe lort og havde igen veér.... men så begyndte hun at bløde. Ringede til FG som bedte hende om at komme. Bare lige til et tjek da hun kun var 36 uger henne og 20 minutter efter ankomst kom hendes datter til verden.

Så mit råd er ring for pokker.

Anmeld

4. april 2010

Lone Jakobsen

må lige høre...har du ringet? bliver da helt nysgerrig for om din fødsel er lige op over.

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

nutche skriver:

må lige høre...har du ringet? bliver da helt nysgerrig for om din fødsel er lige op over.

Hejsa

Nope har ikke haft ringet endnu.... Jeg venter lige og ser tiden an! Igen nok fordi jeg er sådan lidt, vil ikke ringe bare for at ringe.... Og nok også fordi jeg tænker, eeeej er da ikke fødslen der er på vej, så heldig er jeg ikke! Hehe...

Anmeld

4. april 2010

Lone Jakobsen

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Nope har ikke haft ringet endnu.... Jeg venter lige og ser tiden an! Igen nok fordi jeg er sådan lidt, vil ikke ringe bare for at ringe.... Og nok også fordi jeg tænker, eeeej er da ikke fødslen der er på vej, så heldig er jeg ikke! Hehe...

he he...jamen så håber jeg ikke han kommer hjemme på stuegulvet imens

har aldrig prøvet det du beskriver, først sent i fødselsforløbet... så kan desværre ikke hjælpe....men mon ikke det er ham der snart vil ud til jer

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

nutche skriver:

he he...jamen så håber jeg ikke han kommer hjemme på stuegulvet imens

har aldrig prøvet det du beskriver, først sent i fødselsforløbet... så kan desværre ikke hjælpe....men mon ikke det er ham der snart vil ud til jer

Min kæreste googlede det, og fandt de fleste steder står der godt nok at de fleste først oplever det når man begynder at fornemme pressetrang også.... Men at man åbenbart også kan have det sådan når barnet presser sig langt ned i bækkenet...

Jeg var ved Jm i tirsdags og fik afvide jeg havde 2 cm livmoderhals tilbage og ellers var meget blød indenvendig, men ved ik hvor hurtig det kan gå, om min livmodermund er begyndt at åbne sig og han presser andre steder, ja ved ik en dyt om det.....

Anmeld

4. april 2010

Lone Jakobsen

LouiseLarsen skriver:

Min kæreste googlede det, og fandt de fleste steder står der godt nok at de fleste først oplever det når man begynder at fornemme pressetrang også.... Men at man åbenbart også kan have det sådan når barnet presser sig langt ned i bækkenet...

Jeg var ved Jm i tirsdags og fik afvide jeg havde 2 cm livmoderhals tilbage og ellers var meget blød indenvendig, men ved ik hvor hurtig det kan gå, om min livmodermund er begyndt at åbne sig og han presser andre steder, ja ved ik en dyt om det.....

nej og selv om man føler at man burde vide mere når det nu er nr. 2 (eller 3, eller 4) ja så er der bare stadig spørgsmål man ikke kender svare på (tro mig)

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

nutche skriver:

nej og selv om man føler at man burde vide mere når det nu er nr. 2 (eller 3, eller 4) ja så er der bare stadig spørgsmål man ikke kender svare på (tro mig)

Haha ja lige præcis.... For jeg sidder lige nu og tænker, hallo det burde du da vide lidt om Louise, du har jo prøvet det før.... Men jeg er total uvidende lige omkring det her endetarms presse-halløj!  Meeeen ja ser lige aftenen an, også ringer jeg til Fg hvis der skulle komme flere tegn på det ku være fordi han vil ud nu!

Hvilket han skal være mere end velkommen til....

Men hvad betyder det egentlig når en Jm siger: Ja du har 2 cm livmoderhals tilbage, også er du meget blød indenvendig?

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

Har nu snakket med Fg.... Den søde Jm grinede lidt af min forklaring! Hehe....

Jeg fik beskeden at det var helt alm at føle sådan hvis han lagde sig godt langt ned i mit bækken, men at det så også gør at hvis jeg får veer skal jeg ikke vente på de bliver reglmæssige med at ringe, fordi det måske kan gå meget hurtig hvis han ligger meget langt nede, og også fordi jeg da jeg skulle føde Nicklas åbnede mig så hurtig som jeg gjorde.... Så de mindste veer, så sku jeg ringe igen, eller vandafgang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.