Det presser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.717 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. april 2010

LouiseNielsen

Hejsa Damer

Nu er jeg jo idag 39+1 uge henne... Har de sidste dage mærket en hel del til plukveer, og de er nu gået længere ned i underlivet. Har dog de sidste par dage haft en følelse af at det presser mod min endetarm..... Hvorfor gør det det? Mindes jeg ikke det gjorde da jeg ventede Nicklas, før jeg skulle til at presse ham ud...

Andre der har oplevet det, enden sidst i graviditeten eller lige inden i gik i fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Lillefe

Hejsa Damer

Nu er jeg jo idag 39+1 uge henne... Har de sidste dage mærket en hel del til plukveer, og de er nu gået længere ned i underlivet. Har dog de sidste par dage haft en følelse af at det presser mod min endetarm..... Hvorfor gør det det? Mindes jeg ikke det gjorde da jeg ventede Nicklas, før jeg skulle til at presse ham ud...

Andre der har oplevet det, enden sidst i graviditeten eller lige inden i gik i fødsel?

Jeg ville nok vende snuden mod hospitalet (hvis du altså ikke har tænkt dig at føde hjemme  jeg fødte min datter 4 dage før tid så du er nok bare tidligere på den det går nok

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

Perl skriver:

Jeg ville nok vende snuden mod hospitalet (hvis du altså ikke har tænkt dig at føde hjemme  jeg fødte min datter 4 dage før tid så du er nok bare tidligere på den det går nok

Eeeej sådan noget må du da slet ikke skrive.....

Jeg har jo ikke veer, altså rigtige veer..... Har plukveer, og jo de er da blevet alderledes de sidste par dage, men hverken reglmæssige eller noget..... Så mon dog det er fordi han er på vej ud???

Anmeld

4. april 2010

BinaMor

måske gør kroppen sig klar til at skide af? mange får en naturlig lavement inden fødsel

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

gabriellasmor skriver:

måske gør kroppen sig klar til at skide af? mange får en naturlig lavement inden fødsel

Tro mig, det er gjort, hehe....

Men er heller ikke sådan en tryggen... Det er lidt som, ja det er da vild svært at forklare!

Men er ikke den samme følelse som hvis man skal lave "bommelum" For det føler jeg egntlig ikke, og dog... Det føles som om noget større presser sig på, som om en KÆMPE LORT forsøger at komme ud, men at den sidder lidt for skævt til at kunne det....

Ej min forklaring er helt hen i vejret, men kan ikke forklare hvordan det føles.... Kun at det i hvert fald ik er fordi jeg skal på toilet!

Anmeld

4. april 2010

Bayze

gabriellasmor skriver:

Ha ha - det var da den pæne måde at sige det på

Efterhånden gider man sgu ikke pakke alle "lækkerierne" ind i pæne vendinger herinde længere

Anmeld

4. april 2010

3xM

ha ha ha UNDSKYLD hvor er i søde og sjove, man kan slet ikke lade være med at klukgrine over overstående dialog thi hi <bummelum >...

men ville nok ringe til min jordemoder - da jeg fik marcus ringede jeg til fødegangen og sagde jeg tror nok jeg er i fødsel og fik besk om jeg var ihvertfald ikke itvivl-HMMMM han blev så født 1½ time efter ......det var i 39+1

men ellers mon den synker længere ned og giver lidt pressen ???

Anmeld

4. april 2010

BinaMor

LouiseLarsen skriver:

Men er heller ikke sådan en tryggen... Det er lidt som, ja det er da vild svært at forklare!

Men er ikke den samme følelse som hvis man skal lave "bommelum" For det føler jeg egntlig ikke, og dog... Det føles som om noget større presser sig på, som om en KÆMPE LORT forsøger at komme ud, men at den sidder lidt for skævt til at kunne det....

Ej min forklaring er helt hen i vejret, men kan ikke forklare hvordan det føles.... Kun at det i hvert fald ik er fordi jeg skal på toilet!

ej ved du hvad

de første 3-5 timer troede jeg at jeg havde forstoppelse pga presset. rendte på toillet hele tiden men der kom intet selvom jeg kæmpede...

indtil veeerne begyndte og jeg fandt ud af det var veer. haha.. første en halv dag senere..

Anmeld

4. april 2010

Bayze

LouiseLarsen skriver:

Ej, hooold nu kæft, nu stopper I - hvor er I underholdende

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

gabriellasmor skriver:

ej ved du hvad

de første 3-5 timer troede jeg at jeg havde forstoppelse pga presset. rendte på toillet hele tiden men der kom intet selvom jeg kæmpede...

indtil veeerne begyndte og jeg fandt ud af det var veer. haha.. første en halv dag senere..

Hmm altså.... Kunne godt ske jeg skulle prøve at ringe derop!

Da jeg fødte Nicklas åbnede jeg mig jo lige pludselig 8 cm på 1½ time, og fik afvide at hvis han ikke havde ligget forkert var han blevet født hjemme på stue gulvet fordi det gik så hurtig... Så denne gang skulle jeg ringe så snart jeg mærkede veer!

Jeg mærker jo bare ingen veer, men kun den der pressen og mens smerter i underlivet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.