jer med 2 børn eller som er gravid 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

bette

Mathildesmor skriver:

Det kan jeg godt forstå.... Sådan har jeg det stadig, og jeg er lige gået ind i 29.uge idag.

Tror altid man bliver lidt smånervøs, hvis man ikke mærker barnet bevæge sig, men i og med at du ikke er længere henne endnu, så er der ingen grund til bekymring

Har en veninde der først mærkede liv i uge 20 (også 2.gang).

Ved du om du har en foranliggende moderkage?

ved min sidste graviditet var den foranliggende.. men ved det faktisk ik nu.. til nf. scanning lå den ikke foran.. men den kan jo godt flytte sig.. sidste gang mærkede jeg også først liv i uge 20.

det er bare fordi folk siger at 2. gangs kan mærke det tidligere.. at jeg pludselig blev så nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Anne85

Sidste gang var jeg omkring uge 21... der lå moderkagen foran.

Denne gang var det allerede i uge 14... men denne gang ligger moderkagen vist også bagved

Anmeld

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

bette skriver:

ved min sidste graviditet var den foranliggende.. men ved det faktisk ik nu.. til nf. scanning lå den ikke foran.. men den kan jo godt flytte sig.. sidste gang mærkede jeg også først liv i uge 20.

det er bare fordi folk siger at 2. gangs kan mærke det tidligere.. at jeg pludselig blev så nervøs

Ok - taget i betragtningen af at du først mærkede liv i uge 20 første gang, har du jo stadig et par uger at "løbe på" endnu

Held og lykke med graviditeten.....

Anmeld

4. april 2010

bette

Mathildesmor skriver:

Ok - taget i betragtningen af at du først mærkede liv i uge 20 første gang, har du jo stadig et par uger at "løbe på" endnu

Held og lykke med graviditeten.....

ja det har jeg..

tak skal du have

Anmeld

4. april 2010

BK

Jeg mener jeg var omkring uge 20 Bette, så der er ikke nogen grund til bekymring...

Anmeld

4. april 2010

BinaMor

først idag hvor jeg var SIKKER og ikke kun de små bobler/smølfespark. har slet ikke mærket så ofte i denne. så blev helt lettet i morges

19+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.