jer med 2 børn eller som er gravid 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. april 2010

bette

hvornår mærkede i liv 2. gang.

jeg er 16 uger henne.. men har ikke mærket den lille endnu.. tror jeg ihvertfald ikke..

jeg venter mig nr. 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Lillefe

bette skriver:

jeg er 16 uger henne.. men har ikke mærket den lille endnu.. tror jeg ihvertfald ikke..

jeg venter mig nr. 2

Syntes det er svært er sikker på jeg har mærket noget, men folk siger det er tidligt... Men jeg bliver nok først bekræftet til min scanning den 14

Anmeld

3. april 2010

Betteisen

Hejsa..

Er i uge 31 med prinsesse nr. 2. Jeg mærkede først liv omkring uge 20, men min moderkage ligger også foran mavsen. JM siger det kan være mere svært at mærke så

Hilsen anistu

Anmeld

3. april 2010

quity

Jeg har begge gange været langt henne førend jeg mærkede liv. 1. gang omkring uge 20-21 og her anden gang var jeg helt henne i uge 24.

Anmeld

3. april 2010

Saaby

Hejsa...

Jeg mærkede først liv i uge 21. Min moderkage lå også yderst, så det var derfor.. Jeg fandt ihvertfald også mig selv være meget mere nervøs ved 2. graviditet. Mon ikke det er fordi vi ved hvilket dejligt, der kommer;-)

Anmeld

4. april 2010

Valle81

bette skriver:

jeg venter mig nr. 2

Godmorgen;0)

Med nummer to mærkede jeg liv da jeg var 15+0, det var ret vildt. Lå i sengen og Kenny lå med hånden på min mave. Jeg mærkede et bump, sagde ingenting, så kiggede Kenny på mig og sagde: Sig mig, var det et spark eller noget?

Jeg var målløs, han mærkede det også.

Så gik der noget tid før jeg mærkede liv igen, men mærkede kort tid efter liv hver dag.

Christina

Anmeld

4. april 2010

LinLin

16+6 - om aftenen ti minutter efter jeg var gået i seng. Lå med begge hænder lige under navlen og tænkte på ham - og så lige pludseligt små bitte "spark/puf"

Men ifølge alle tekster er det jo meget forskelligt hvornår det begynder!

Anmeld

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hej Heidi

Jeg mærkede små bobler ret tidligt i min nuværende graviditet (2.gang), men sparkene kom først rigtigt da jeg var i uge 17.

Siden jeg var 17+2 har jeg mærket liv hver dag.

Tror det er meget forskelligt hvornår man mærker liv, og er sikker på du ikke har grund til bekymring

Kh Corinna

Anmeld

4. april 2010

bette

er glad for at høre at det er normalt jeg ikke mærker noget endnu..

jeg glæder mig bare sådan...

mest også fordi det er så livsbekræftende... er så nervøs hele tiden.. og det ville nok hjælpe hvis jeg kunne mærke den lille

Anmeld

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

bette skriver:

er glad for at høre at det er normalt jeg ikke mærker noget endnu..

jeg glæder mig bare sådan...

mest også fordi det er så livsbekræftende... er så nervøs hele tiden.. og det ville nok hjælpe hvis jeg kunne mærke den lille

Det kan jeg godt forstå.... Sådan har jeg det stadig, og jeg er lige gået ind i 29.uge idag.

Tror altid man bliver lidt smånervøs, hvis man ikke mærker barnet bevæge sig, men i og med at du ikke er længere henne endnu, så er der ingen grund til bekymring

Har en veninde der først mærkede liv i uge 20 (også 2.gang).

Ved du om du har en foranliggende moderkage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.