Så kom lille Amy til :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

mamalicious

malenealm skriver:

ja så kom hun til. kl 02:00 d 25/3 gik vandet og ca en halv time senere startede veerne, der var kun 3 min imellem. jeg lage mig på sofaen, for at slappe så meget af som muligt, og lod manden sove, ham vækkede jeg kl ca 6:00 sammen med storebror, som hurtigt gjorde sig klar til at komme hjem til farmor, da kl var 6:30 var sønnen afleværet og vi på vej på hospitalet, nu var der knap 2 min mellem veerne, og det var ikke ligefrem sjovt mere. vi ankom på hvidovre kl 7:00 og da jeg var blevet undersøgt kl 7:15 var jeg 8-9 cm oppen, presse veerne startede lidt i 8, og 8:15 var lille Amy kommet til verden. En dejlig hurtig og "nem" fødsel. da kl var 13:30 sad vi hjemme i sofaen hos en meget stolt storebror. og vi har det alle rigtig godt.

Hilsen Malene mor til 2 dejlige børn

Nøj hvor er hun fin.... og sikke STOR den sut er til hende, den lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Mathilde

Stort tillykke! Hvor er hun smuk dejligt billede af bror og søster.

Anmeld

3. april 2010

lululupo

tillykke tillykke og sikken en dejlig fødsel

Anmeld

3. april 2010

Bare mig..

Lige en fødsel som jeg ønsker mig

Stort tillykke med hende... Det vrimler med nye babyer herinde her i de dage her.. - Hvor er det dog dejligt.

Endnu engang stort tillykke med hende! Hun ser jo dejligt skøn ud ..

Anmeld

3. april 2010

4kløver

Tillykke med hende

Anmeld

3. april 2010

malenealm

tusinde tak for de mange søde hilsner

Anmeld

3. april 2010

Malene84

malenealm skriver:

ja så kom hun til. kl 02:00 d 25/3 gik vandet og ca en halv time senere startede veerne, der var kun 3 min imellem. jeg lage mig på sofaen, for at slappe så meget af som muligt, og lod manden sove, ham vækkede jeg kl ca 6:00 sammen med storebror, som hurtigt gjorde sig klar til at komme hjem til farmor, da kl var 6:30 var sønnen afleværet og vi på vej på hospitalet, nu var der knap 2 min mellem veerne, og det var ikke ligefrem sjovt mere. vi ankom på hvidovre kl 7:00 og da jeg var blevet undersøgt kl 7:15 var jeg 8-9 cm oppen, presse veerne startede lidt i 8, og 8:15 var lille Amy kommet til verden. En dejlig hurtig og "nem" fødsel. da kl var 13:30 sad vi hjemme i sofaen hos en meget stolt storebror. og vi har det alle rigtig godt.

Hilsen Malene mor til 2 dejlige børn

STORT TILLYKKE, hvor er hun bare fin

Anmeld

4. april 2010

Valle81

Stort stort tillykke, og sikke nogle skønne billeder:0)

Anmeld

4. april 2010

lillemunk

Så smuk hun er tillykke med hende

Anmeld

4. april 2010

NoName

Tillykke med hende... hvor er hun fin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.