Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
malenealm skriver: ja så kom hun til. kl 02:00 d 25/3 gik vandet og ca en halv time senere startede veerne, der var kun 3 min imellem. jeg lage mig på sofaen, for at slappe så meget af som muligt, og lod manden sove, ham vækkede jeg kl ca 6:00 sammen med storebror, som hurtigt gjorde sig klar til at komme hjem til farmor, da kl var 6:30 var sønnen afleværet og vi på vej på hospitalet, nu var der knap 2 min mellem veerne, og det var ikke ligefrem sjovt mere. vi ankom på hvidovre kl 7:00 og da jeg var blevet undersøgt kl 7:15 var jeg 8-9 cm oppen, presse veerne startede lidt i 8, og 8:15 var lille Amy kommet til verden. En dejlig hurtig og "nem" fødsel. da kl var 13:30 sad vi hjemme i sofaen hos en meget stolt storebror. og vi har det alle rigtig godt. Hilsen Malene mor til 2 dejlige børn
ja så kom hun til. kl 02:00 d 25/3 gik vandet og ca en halv time senere startede veerne, der var kun 3 min imellem. jeg lage mig på sofaen, for at slappe så meget af som muligt, og lod manden sove, ham vækkede jeg kl ca 6:00 sammen med storebror, som hurtigt gjorde sig klar til at komme hjem til farmor, da kl var 6:30 var sønnen afleværet og vi på vej på hospitalet, nu var der knap 2 min mellem veerne, og det var ikke ligefrem sjovt mere. vi ankom på hvidovre kl 7:00 og da jeg var blevet undersøgt kl 7:15 var jeg 8-9 cm oppen, presse veerne startede lidt i 8, og 8:15 var lille Amy kommet til verden. En dejlig hurtig og "nem" fødsel. da kl var 13:30 sad vi hjemme i sofaen hos en meget stolt storebror. og vi har det alle rigtig godt.
Hilsen Malene mor til 2 dejlige børn
Nøj hvor er hun fin.... og sikke STOR den sut er til hende, den lille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke! Hvor er hun smuk dejligt billede af bror og søster.
tillykke tillykke og sikken en dejlig fødsel
Lige en fødsel som jeg ønsker mig
Stort tillykke med hende... Det vrimler med nye babyer herinde her i de dage her.. - Hvor er det dog dejligt.
Endnu engang stort tillykke med hende! Hun ser jo dejligt skøn ud ..
Tillykke med hende
tusinde tak for de mange søde hilsner
STORT TILLYKKE, hvor er hun bare fin
Stort stort tillykke, og sikke nogle skønne billeder:0)
Tillykke med hende... hvor er hun fin...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128