Så kom lille Amy til :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. april 2010

malenealm

ja så kom hun til. kl 02:00 d 25/3 gik vandet og ca en halv time senere startede veerne, der var kun 3 min imellem. jeg lage mig på sofaen, for at slappe så meget af som muligt, og lod manden sove, ham vækkede jeg kl ca 6:00 sammen med storebror, som hurtigt gjorde sig klar til at komme hjem til farmor, da kl var 6:30 var sønnen afleværet og vi på vej på hospitalet, nu var der knap 2 min mellem veerne, og det var ikke ligefrem sjovt mere. vi ankom på hvidovre kl 7:00 og da jeg var blevet undersøgt kl 7:15 var jeg 8-9 cm oppen, presse veerne startede lidt i 8, og 8:15 var lille Amy kommet til verden. En dejlig hurtig og "nem" fødsel. da kl var 13:30 sad vi hjemme i sofaen hos en meget stolt storebror. og vi har det alle rigtig godt.

Hilsen Malene mor til 2 dejlige børn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Chalala85

Stort tillykke med hende. Hun er rigtig fin

Anmeld

3. april 2010

Lulle25

Tillykke med jeres lille fine pige Kh Louise

Anmeld

3. april 2010

charlottesmor

tillykke med den smukke pige herfra

Anmeld

3. april 2010

Malthesmoar

malenealm skriver:

ja så kom hun til. kl 02:00 d 25/3 gik vandet og ca en halv time senere startede veerne, der var kun 3 min imellem. jeg lage mig på sofaen, for at slappe så meget af som muligt, og lod manden sove, ham vækkede jeg kl ca 6:00 sammen med storebror, som hurtigt gjorde sig klar til at komme hjem til farmor, da kl var 6:30 var sønnen afleværet og vi på vej på hospitalet, nu var der knap 2 min mellem veerne, og det var ikke ligefrem sjovt mere. vi ankom på hvidovre kl 7:00 og da jeg var blevet undersøgt kl 7:15 var jeg 8-9 cm oppen, presse veerne startede lidt i 8, og 8:15 var lille Amy kommet til verden. En dejlig hurtig og "nem" fødsel. da kl var 13:30 sad vi hjemme i sofaen hos en meget stolt storebror. og vi har det alle rigtig godt.

Hilsen Malene mor til 2 dejlige børn

Tillykke herfra

Anmeld

3. april 2010

Lone Jakobsen

jamen hvor er hun da dejlig stort tillykke med datteren

Anmeld

3. april 2010

LinLin

Tillykke med hende - håber min fødsel går lige så "nemt"

Anmeld

3. april 2010

Tynen

Tillykke, tillykke!
Hvor er hun bare skøn.

- Og hvor er det et FEDT navn hun skal have!

Anmeld

3. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor dejligt med en skøn og nem fødsel. Rigtig fin er hun.

Anmeld

3. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikken drømmefødsel. Stort tillykke med jeres lille prinsesse. Hun ser rigtig fin ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.