Hvad går tiden med.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. april 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.  Jeg sidder her og tænker. Den gang min kæreste og jeg mødte hinanden, der kunne vi altid finde på noget at lave og tale om.

Nu har vi været sammen i snart 2 år, og vi har faktisk ikke så meget at snakke om, jo hvis jeg snakker. Han sidder ved sin computer hele tiden, den står inde i stuen, så vi er i samme rum. Gider ikke sige til ham igen og igen at han spiller for meget, for det ved han at jeg synes.

han siger jeg bare kan finde på noget vi kan lave. Så ville høre hvad laver i sammen til hverdag og weekender??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

gruener

Jeg er ked af at sige det så ligeud, men på mig lyder det som om det er forholdet den er galt med.

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 4 år og har aldrig manglet noget at snakke om... Og han spiller oveni købet ikke særlig meget computer..

Man skal da altid have noget at snakke om.. Om ikke andet nyde stilheden sammen.

Nu kender jeg jer ikke, men udefra lyder sådan..

Håber du kan klare at jeg er så ligefrem. Det er ikke i ond mening, tværtimod. 

Anmeld

3. april 2010

Barbamama

I hverdagene går det mest op i at få lavet mad, vasket tøj, badet lillepigen osv osv... I weekender besøger vi familie eller venner eller hygger hjemme. Altså vi snakker heller ikke på samme måde som i starten, men engang imellem sætter vi (jeg) stemningen med stearinlys og slukker tv'et, finder noget godt at spise og så snakker vi, men det er ikke hver dag vi har de dybe samtaler

Anmeld

3. april 2010

Anonym trådstarter

gruener skriver:

Jeg er ked af at sige det så ligeud, men på mig lyder det som om det er forholdet den er galt med.

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 4 år og har aldrig manglet noget at snakke om... Og han spiller oveni købet ikke særlig meget computer..

Man skal da altid have noget at snakke om.. Om ikke andet nyde stilheden sammen.

Nu kender jeg jer ikke, men udefra lyder sådan..

Håber du kan klare at jeg er så ligefrem. Det er ikke i ond mening, tværtimod. 

Dejligt med en ligefrem. kan jeg godt tåle.

Jeg bliver bare negativ da jeg synes det altid er mig der skal snakke.. Ved da godt at man ikke altid har noget at snakke, eller man skal lave noget sammen. Men skal ogaå bare kunne slappe..

Men jeg bliver bare så rasløs, er lige ved at gå ud af mit gode skin, Når der ikke er mere at gøre rent.. Keder mig helt vildt med bare at sidde i sofaen. Kan næsten begynde at tude over hvis der ikke sker noget.. Nu lyder det somom jeg inden veninder har, men dem har jeg masser af, og ser dem tit. Men det er jo ham jeg vil bruge tiden med.

Anmeld

3. april 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Dejligt med en ligefrem. kan jeg godt tåle.

Jeg bliver bare negativ da jeg synes det altid er mig der skal snakke.. Ved da godt at man ikke altid har noget at snakke, eller man skal lave noget sammen. Men skal ogaå bare kunne slappe..

Men jeg bliver bare så rasløs, er lige ved at gå ud af mit gode skin, Når der ikke er mere at gøre rent.. Keder mig helt vildt med bare at sidde i sofaen. Kan næsten begynde at tude over hvis der ikke sker noget.. Nu lyder det somom jeg inden veninder har, men dem har jeg masser af, og ser dem tit. Men det er jo ham jeg vil bruge tiden med.

Har du prøvet at fortælle ham at du savner ham? At du gerne vil lave noget sammen med ham? Det kunne jo bare være at gå en tur

Anmeld

3. april 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Har du prøvet at fortælle ham at du savner ham? At du gerne vil lave noget sammen med ham? Det kunne jo bare være at gå en tur

ja, skal bare sige hvad jeg gider siger han.

Anmeld

3. april 2010

mullesmith2

Mig og min kæreste startede dagen idag med at hygge os lidt inden vi stor op så satte han rundstykker i ovnene og vi gik i bad  så sad vi lidt hver for sig ved hver sin computer bagefter en halvtime måske, og kørte så en tur til købmanden og derefter til stranden og gik en tur og købte røget makrel som vi spiste til middagsmad. da vi kom hjem knalede vi igen hehe og så spillede han guitar hero mens jeg var ved siden af og kiggede på baby ting på nettet. Heheh det var en af de gode dag her hos os, men vi har da ik snakket specielt meget kun sådan noget små sludder og kærlige ord.

Anmeld

3. april 2010

Josesmor

I hverdagen her hos os snakker vi meget om hvordan dagen er gået og hvad vi evt. skal have ordnet indenfor de næste dage.. Her er da sikkert stille engang imellem men det har jeg faktisk ikke bemærket. det virker bare naturligt. Man kan nok ik blive ved med at samligne nutid med dengang man mødtes, fordi dengang skulle man jo til og lære hinanden og kende. Vi har været kærester i 7år nu og vi har da altid noget og snakke om. Så pjatter vi, jeg brokker mig lidt hvis dagen har været hård osv.. Her er det nok mig der bruger mest tid ved pcén (Baby.dk), men hvis han beder mig slukke for idag så vi kan være sammen, så gør jeg da helt sikkert det.. Håber du kan banke lidt fornuft ind i din kæreste så i kan få gang i snakken igen

Anmeld

3. april 2010

Kvindemin

Har i børn eller ej?
Det ville være rart at vide, for man kan have det nok så fint inden man for barn, men tingene ændre sig jo.

Vi har været sammen i 4 år også, jeg kan da sagtens kede mig (vil da lyve hvis det hele var rosenrødt). Men man skal også bare lærer og tackle de kedelige stunder, og så skal hans com. vel nedskærpes lidt? - først og fremmest.

Det er vigtigt at tale om tingene - knus

Anmeld

3. april 2010

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Har i børn eller ej?
Det ville være rart at vide, for man kan have det nok så fint inden man for barn, men tingene ændre sig jo.

Vi har været sammen i 4 år også, jeg kan da sagtens kede mig (vil da lyve hvis det hele var rosenrødt). Men man skal også bare lærer og tackle de kedelige stunder, og så skal hans com. vel nedskærpes lidt? - først og fremmest.

Det er vigtigt at tale om tingene - knus

Nej vi har ingen børn sammen, men vil gerne.. Men det skal jo ikke kun være det vores hverdag skal handle om når den tis kommer. 

Er da glad for at nogle af jer andre også kan have "stille stunder"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.