Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ka-ri-na skriver: selvom der er regler for dette, så behøver man ikke at tale ned
selvom der er regler for dette, så behøver man ikke at tale ned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
- skriver: Bruger fra den dato de er født. Så 17 til 17 12 til 12 10 til 10. Min dreng er 4 mdr og 7 dage
Bruger fra den dato de er født.
Så 17 til 17
12 til 12
10 til 10. Min dreng er 4 mdr og 7 dage
helt enig bruges også her
Mette+Mathias skriver: Du kan jo ikke regne på den måde, for så vil han jo være 13 mdr. når han er 1 år!1 måned er 4 uger og 2-3 dage, - og hvis man skal regne børnenes alder i mdr. regner man naturligvis til og fra den samme dato, og mht. februar, - herregud, - så siger du da bare at han er 4 mdr. den 1. marts, - sværere er det ikke
Du kan jo ikke regne på den måde, for så vil han jo være 13 mdr. når han er 1 år!1 måned er 4 uger og 2-3 dage, - og hvis man skal regne børnenes alder i mdr. regner man naturligvis til og fra den samme dato, og mht. februar, - herregud, - så siger du da bare at han er 4 mdr. den 1. marts, - sværere er det ikke
Enig:0)
Tak for jeres svar.. Må godt nok indrømme at jeg har været i tvivl hvordan man skal beregne det, selvom det nok lyder dumt i nogens øre - men selvfølgelig giver det andet mere mening. tusind tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128