Er begyndt at tænke over...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Kløver

npn skriver:

Om jeg måske kan være gravid..

Har skrevet herinde i sidste uge omkring mærkelig ting der sker med min krop, men det var mere iht. ægløsning. Det er første måned jeg ikke er på p-piller, så det hele er meget nyt, og jeg ved ikke særlig meget, men efter jeg er begyndt at læse lidt herinde, er tankerne begyndt at flyve lidt.. Jeg har haft mensstrautionslignende smerter i snart 2 uger, får jag i underlivet ved æggestokkene, har haft meget ømme og følsomme dutter, kan til tider ikke altid lige helt kende mit humør, og jeg er begyndt at blive øm i lænden¨, og har til tider en fornemmelse af sommerfugle i maven.

Jeg forventer egentlig overhovedet ikke at jeg er det, men tankerne har strejfet mig, men jeg er bange for, at jeg skal ende med, at være en af dem som konstant får symptomer, uden at det er noget fordi man tænker for meget over det, men det synes jeg bare ikke jeg gør, eller jeg tænker meget over det, og jeg glæder mig rigtig meget, men vi er jo lige startet, så det er ikke noget der bare skal NU.. Altså, ikke at jeg ville blive ked at af det skete nu, overhovedet, men jeg forventer det ikke, og det gør ikke spor, at der som oftest, går lidt tid...

Ved egentlig ikke lige hvor jeg ville hen med det her, det er bare meget rart at få sine tanker ud, for har ikke rigtig lyst til at fortælle min kæreste det, der er ingen grund til, at han går og tror, hvis der ikke er noget, som der sikkert ikke er

hej

tja det kan da aldrig udelukkes, men selvom man ikke tænker over det, kan det godt være man ønsker det så brændende at man alligevel får symptomer på det, oplevet det selv og da jeg pludsleig havde fokus på noget andet, fik jeg 2 svage streger, desværre tabte jeg det, men havde nemlig ikke en masse symptomer. men det er let at sige at man bare skal lade være at tænke, for man kan ikke lade være alligevel min cyklus varede i starten 6 uger og er den så på stadig, men prøv evt hvis du har lyst at tage en test når du er gået over tid, og er den negativ så vent til der er gået 5 uger, og så 6 uger, bliver den ikke positiv og mens stadig udebliver, ville jeg nok lige høre ad med egen læge, held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Lotus86

Så kom min menstraution, og er faktisk underligt nok en lille smule glad, for for det første tyder de jo på, at min krop ikke er gået helt i udu efter p-pillerne er væk, man høre jo om flere hvor mens udebliver rigtig rigtig længe, og for det andet, så er jeg utrolig glad for ikke at skulle have en bebs i december, det ved jeg godt er strengt sagt, for lige meget hvilken måned den skulle finde på at komme i, vil jeg jo være lykkelig, men jeg har selv fødselsdag den 22. december, og jeg ville bare blive så ærgelig over, at skulle få et barn der, eller på nogle af de andre mærkedage der ligger der...

Jeg håber ikke det lyder for strengt, for igen, lige meget hvad, så vil jeg jo være lykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.