Om jeg måske kan være gravid..
Har skrevet herinde i sidste uge omkring mærkelig ting der sker med min krop, men det var mere iht. ægløsning. Det er første måned jeg ikke er på p-piller, så det hele er meget nyt, og jeg ved ikke særlig meget, men efter jeg er begyndt at læse lidt herinde, er tankerne begyndt at flyve lidt.. Jeg har haft mensstrautionslignende smerter i snart 2 uger, får jag i underlivet ved æggestokkene, har haft meget ømme og følsomme dutter, kan til tider ikke altid lige helt kende mit humør, og jeg er begyndt at blive øm i lænden¨, og har til tider en fornemmelse af sommerfugle i maven.
Jeg forventer egentlig overhovedet ikke at jeg er det, men tankerne har strejfet mig, men jeg er bange for, at jeg skal ende med, at være en af dem som konstant får symptomer, uden at det er noget fordi man tænker for meget over det, men det synes jeg bare ikke jeg gør, eller jeg tænker meget over det, og jeg glæder mig rigtig meget, men vi er jo lige startet, så det er ikke noget der bare skal NU.. Altså, ikke at jeg ville blive ked at af det skete nu, overhovedet, men jeg forventer det ikke, og det gør ikke spor, at der som oftest, går lidt tid...
Ved egentlig ikke lige hvor jeg ville hen med det her, det er bare meget rart at få sine tanker ud, for har ikke rigtig lyst til at fortælle min kæreste det, der er ingen grund til, at han går og tror, hvis der ikke er noget, som der sikkert ikke er
Anmeld