Hvad tager I på????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg synes jeg er så dårlig til den slags...

Jeg har stort set altid sort tøj på. For det meste et par jeans og en pæn bluse, evt en lidt længere en som lige går ned over rumpen

Skal jeg være lidt pænere tager jeg kjole på. Som regel en der hænger løst over kroppen, evt en der sidder strammere over brystet og så hænger løst.

Dertil har jeg højhælede sko Jeg har fået det lækreste og fedeste par (synes jeg selv) fra Ecco.... anede ikke de lavede den slags sko. Med høj hæl og spidse snuder.

Ja Ecco laver faktisk nogle skønne pumps, stilletter og ballerinaer... og det bedste er man IKKE får ondt i fusserne af disse sko;)

Stilletter og jeans er også bare så lækkert og frækt efter min mening.... Men desværre svulmer mit ar op og klør hvis jeg har noget til at sidde på det... Og højtaljet er bare ikke skabt til min figur....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Prøv at tjekke denne side ud, Trine...............måske den også er noget for tante Lilla?? Og det er BILLIGT

http://www.mixed.dk/helle-annemann-udsalg

Uha det er jo snart, han skal konfimeres:-O

Oh ja Helle Annemann har jeg faktisk nogle tunika i.... LÆkker kvalitet.....

Måske der lige var en på den side.... i LILLA ;)

Anmeld

3. april 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg er kjole pige - og har været det...hmmm...altid tror jeg jeg har nederdele og kjoler i eet væk herhjemme og faktisk kun et par bukser  de der ballonbukser jeg så desperate søgte i efteråret - og som er de eneste der kommer på for tiden udover jogginbukser. de er bare såååååå behagelige og elastikken er lidt slap og sådan

jeg er også en lilla dame, tante lilla meeeen jeg har også stribede og blomstrede og alle mulige farvede kjoler. så længe snittet ser behageligt ud og der er noget hippie over stoffet, så køber jeg dem jeg er vist bare ikke særlig top-moderne, så jeg er nok ikke til meget nytte med forslag til et top-lækkert-moderne outfit

Jamen lige meget hvad du putter på din lækre krop, er du jo skøn

Det er også noget farvet jeg gerne lige vil ha´. Nu er der FORÅR, så nu gider jeg ikke sort mere.... -Og i div. butikker er der meget af sådan en pudder-agtig-farve, som bare SLET ikke er mig... Ligner sgu da en gris, når jeg får den farve på til min bleg fede krop. -Men kan heller ikke helt finde ud af hvilke farver der passer til sådan en fesen krop

Elsker også mit sporttøj, (og så synes jeg man kan være ret fræk i sportstøj;) Men tror ikke bossen min ville sætte pris på det hvis jeg dukkede op på job i det;)

Anmeld

3. april 2010

JustAnotherName

Jeg er ikke god til kjoler. Og jeg har en masse forfængelighed omkring at ville dække min krop, da den ikke har en form som jeg er ret stolt af, nu hvor jeg er lidt overvægtig ovenpå to graviditeter i rap.

Jeg vælger som oftest tunika eller nederdel med en løs bluse/top.

Anmeld

3. april 2010

Dictes mor

Jeg har altid meget høje stilletter på og gerne i en skrigende farve, jeg har vist omkring 50 par, ups Cowboy bukser og bluse der matcher... Men jeg kan ikke undvære de stilletter...

Anmeld

3. april 2010

sarahb

Jeg går meget op i mode og lever for det arbejder også i branchen så jeg er med på hvad som helst.. Nu hvor vejret er lækkert ville jeg hoppe i en nederdel til midt på låret i strech bomuld eller strech lycra. Et par alm hud nylon strømper og et Par høje sandaler med en lille ankel sok i.. En løs let top evt med flæser ved brystet og en masse store ringe.. Det skulle være i creme, lys coral, den nye lækre blålilla eller denim
men det er også bare mig

Anmeld

3. april 2010

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Jeg går meget op i mode og lever for det arbejder også i branchen så jeg er med på hvad som helst.. Nu hvor vejret er lækkert ville jeg hoppe i en nederdel til midt på låret i strech bomuld eller strech lycra. Et par alm hud nylon strømper og et Par høje sandaler med en lille ankel sok i.. En løs let top evt med flæser ved brystet og en masse store ringe.. Det skulle være i creme, lys coral, den nye lækre blålilla eller denim
men det er også bare mig

Ih altså det lyder også rigtig hot..... Kan godt forstille mig, du er sådan en rigtig HOT-mamma (Fløjter efter dig)

Jeg er ret vilde med nogle sandaler jeg har set med kork kilehæl, men kan ikke helt finde ud af om de er HOT or NOT

Har du ikke nogen gode hjemmesider som jeg kan tjekke ud?

Anmeld

3. april 2010

TbCp

malucca09 skriver:

Ja Ecco laver faktisk nogle skønne pumps, stilletter og ballerinaer... og det bedste er man IKKE får ondt i fusserne af disse sko

Stilletter og jeans er også bare så lækkert og frækt efter min mening.... Men desværre svulmer mit ar op og klør hvis jeg har noget til at sidde på det... Og højtaljet er bare ikke skabt til min figur....

Jeg har ellers fundet et par højtaljede jeans fra Vero Moda. De er sådan rigtig højtaljede helt over navlen. Men stykket der ligesom er højt er med knapper og under det kan man så have bælte på.
Det er smart fordi har jeg en bluse på der går ned over ligner det almindelige lavtaljede jeans hvor jeg så har bælte på.... men man kan også lave noget smart med en stram t-shirt ned i bukserne og stykket med knapperne så er "til syne"... jeg elsker de bukser og går med dem som meget som muligt De holder nemlig også lige maven på plads

Anmeld

3. april 2010

TbCp

TbCp skriver:

Jeg har ellers fundet et par højtaljede jeans fra Vero Moda. De er sådan rigtig højtaljede helt over navlen. Men stykket der ligesom er højt er med knapper og under det kan man så have bælte på.
Det er smart fordi har jeg en bluse på der går ned over ligner det almindelige lavtaljede jeans hvor jeg så har bælte på.... men man kan også lave noget smart med en stram t-shirt ned i bukserne og stykket med knapperne så er "til syne"... jeg elsker de bukser og går med dem som meget som muligt De holder nemlig også lige maven på plads

Det er sådan nogle her

Anmeld

3. april 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Prøv at tjekke denne side ud, Trine...............måske den også er noget for tante Lilla?? Og det er BILLIGT

http://www.mixed.dk/helle-annemann-udsalg

Århhh Helle Annemann jeg er vild med det tøj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.