Hvad tager I på????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Klumpe-dumpe

når I skal være dullet op?

Her den 23, skal jeg ud og spise på et fancy-sted med madklubben på job, -og bagefter står den på kulørte drinks.

Synes ALTID jeg ender i samme stil.... som til hverdag. Leggins, tunkia eller kjole m. pumps/ ballerinaer/ støvler... og det er altid sort/gråt eller lilla.

Så smid gerne inspiration om hvad og hvilke farver der er total hot lige nu.   (Har det dog bedst i leggens/strømpebukser, da mit KS-ar er meget følsomt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

LIZO

kan jeg ikke huske.. sååååå lange siden jeg har været "ude"

Anmeld

2. april 2010

Klumpe-dumpe

liam skriver:

kan jeg ikke huske.. sååååå lange siden jeg har været "ude"

*FNIS* ikke meget inspiration fra dig så

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

Hej Svedske!

Hvilke mærker plejer du at sværme for?? Prøv evt. at kigge lidt nærmere på mærket Etui.................tror lige det er noget for dig.

Knus Mette

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

Forresten..............så er dit festskrud, som taget ud af mit sortiment, når jeg skal dulles op. Men til Jonas' konfirmation, har jeg faktisk købt en cremefarvet tunika, med noget broderi-halløj og balloneffekt, og leggins og stram bluse i farven mud....(sådan en mellemting mellem lysebrun og grå). Skal have et par pumps fra Vagabond på, også i farven mud.

Anmeld

3. april 2010

TbCp

malucca09 skriver:

Her den 23, skal jeg ud og spise på et fancy-sted med madklubben på job, -og bagefter står den på kulørte drinks.

Synes ALTID jeg ender i samme stil.... som til hverdag. Leggins, tunkia eller kjole m. pumps/ ballerinaer/ støvler... og det er altid sort/gråt eller lilla.

Så smid gerne inspiration om hvad og hvilke farver der er total hot lige nu.   (Har det dog bedst i leggens/strømpebukser, da mit KS-ar er meget følsomt)

Jeg synes jeg er så dårlig til den slags...

Jeg har stort set altid sort tøj på. For det meste et par jeans og en pæn bluse, evt en lidt længere en som lige går ned over rumpen

Skal jeg være lidt pænere tager jeg kjole på. Som regel en der hænger løst over kroppen, evt en der sidder strammere over brystet og så hænger løst.

Dertil har jeg højhælede sko Jeg har fået det lækreste og fedeste par (synes jeg selv) fra Ecco.... anede ikke de lavede den slags sko. Med høj hæl og spidse snuder.

Anmeld

3. april 2010

oo

jeg er kjole pige - og har været det...hmmm...altid tror jeg jeg har nederdele og kjoler i eet væk herhjemme og faktisk kun et par bukser  de der ballonbukser jeg så desperate søgte i efteråret - og som er de eneste der kommer på for tiden udover jogginbukser. de er bare såååååå behagelige og elastikken er lidt slap og sådan

jeg er også en lilla dame, tante lilla meeeen jeg har også stribede og blomstrede og alle mulige farvede kjoler. så længe snittet ser behageligt ud og der er noget hippie over stoffet, så køber jeg dem jeg er vist bare ikke særlig top-moderne, så jeg er nok ikke til meget nytte med forslag til et top-lækkert-moderne outfit

Anmeld

3. april 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hej Svedske!

Hvilke mærker plejer du at sværme for?? Prøv evt. at kigge lidt nærmere på mærket Etui.................tror lige det er noget for dig.

Knus Mette

Hot Mamma-Mette... Det lyder rigtig flot det tøj du har købt. Hvilke dato er det nu den stuuuuur dreng skal konfimeres?

Ehm synes kun jeg kunne finde en engelsk hjemmeside med det mærke??

Men ellers har jeg ikke som sådan nogle ynglings designere, er ligeglad med mærket, bare jeg kan lide tøjet (og kan betale for det;)

Anmeld

3. april 2010

anna-jonas

malucca09 skriver:

Prøv at tjekke denne side ud, Trine...............måske den også er noget for tante Lilla?? Og det er BILLIGT

http://www.mixed.dk/helle-annemann-udsalg

Anmeld

3. april 2010

anna-jonas

malucca09 skriver:

Hot Mamma-Mette... Det lyder rigtig flot det tøj du har købt. Hvilke dato er det nu den stuuuuur dreng skal konfimeres?

Ehm synes kun jeg kunne finde en engelsk hjemmeside med det mærke??

Men ellers har jeg ikke som sådan nogle ynglings designere, er ligeglad med mærket, bare jeg kan lide tøjet (og kan betale for det

Det er den 30 april, min store dreng træder ind i de voksnes rækker...............Wuuuhuhuhuu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.