hvornår begynder de små at sove i åben seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

tror jeg laver noget trykknap-løsning

se så langt rækker min fantasi slet ikke, så er spændt på at se løsningen.... Kan jo være "man" jo selv får brug for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

NaFe

Her skal feluca til  have en rigtig seng nu eller hva det nu hedder. HUn er nemlig begyndt a kravle over sengen...og jeg syntes det alt for farligt a hun gør det.... Jeg fik os selv en rigtig seng da jeg var 1 år fordi jeg gjorde det samme.... Så det vel forskelligt hvornår der et behov for en større seng.... 

Anmeld

2. april 2010

LIZO

tror det er meget forsklligt.. liam kom ud af sin tremmeseng da han var 1 år. han kunne ikke li at sove i den.. så han fik en junior seng.

og 3 måneder inden han fik den,  havde vi hevet et ca 5 af de pinde der sidder imellem af.. så han selv kunne komme ind og ud..

Anmeld

2. april 2010

Bondepigen

Jeg har helt fjernet sengeranden fra Emmas tremmeseng, og det går fint...

Anmeld

2. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka sover stadigvæk i sin tremmeseng og han har stadigvæk sin sengerend på. Han kommer over i en halvhøj-seng til sommer, hvor vi skal lave børneværelse til, at Luka og Lina kan dele værelse

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

Anna var ca. 2 1/2 år da hun kom i alm. åben seng. Tror at din trykknap løsning er bedre og billigere, end at købe tykkere sengerande.

Anmeld

3. april 2010

TbCp

Liva var lige godt 2 år da vi tog siden af sengen. Sengerand brugte vi kun da hun var helt lille

Anmeld

3. april 2010

Ida.

Annika kom i juniorseng mellem jul og nytår - der var hun 2 år og 4 mdr - MEN hun lå nok i tremmesengen endnu, hvis ikke det var fordi, Lina skulle bruge den...jeg tror det er meget forskelligt, hvornår de er klar til juniorsengen...

Men når det så er sagt, så har jeg selv overvejet noget tyk sengerands-halløj til Lina - men i samme tykkelse som den Malucca har (hvor er den købt?! Og til hvilken pris), da jeg synes den hun har er for tynd og "slap"...

Tror i øvrigt, som Mette skriver, at trykknapløsningen er mere holdbar end en tykkere sengerand...tror pladsen bliver for trang, hvis randen bliver tykkere...

Anmeld

4. april 2010

Milka

der er da ligegodt meget forskel på hvornår i har åbnet sengene for jeres børn! men når tiden er inde, er den vel bare inde, uanset om man er et eller toethalvt

tror bare jeg laver trykknapsløsning og tager den derfra

Anmeld

4. april 2010

lion

Cassandra fik en juniorseng da hun var 14 mdr, og det er gået helt fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.