hvornår begynder de små at sove i åben seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Milka

godaften damer

jeg spørger fordi jeg overvejer at købe et par 'tykke' sengerande – dem vi har nu er ved at drive mig til vanvid! men de er ret dyre, de tykke der, og hvis bøtterne ikke skal bruge sengerand mere om et års tid er det måske ikke det værd...

ville derfor lige høre: hvornår åbnede i sengene for jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Klumpe-dumpe

Tror det er lidt forskelligt fra barn til barn, men omkring 2½-3 års alderen.

Men Camilla du der er SÅ kreativ, kan da snilt selv sy de tykke sengerende.

Dem jeg har købt, (også tykke) ser altså ret simple ud.

Anmeld

2. april 2010

Milka

malucca09 skriver:

Tror det er lidt forskelligt fra barn til barn, men omkring 2½-3 års alderen.

Men Camilla du der er SÅ kreativ, kan da snilt selv sy de tykke sengerende.

Dem jeg har købt, (også tykke) ser altså ret simple ud.

har overvejet at lave dem selv ...

men er de gode, de tykke? de ser lækre ud, synes jeg. skal jeres bindes fast eller står den bare selv?

Anmeld

2. april 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

har overvejet at lave dem selv ...

men er de gode, de tykke? de ser lækre ud, synes jeg. skal jeres bindes fast eller står den bare selv?

De står selv, og er de mellem tykke.

Malucca bandt hele tiden båndende op på den anden og hev dem af, så derfor valgte jeg dem her.

(-OG der kommer det grønne tæppe ind i billedet;)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2010

Milka

malucca09 skriver:

De står selv, og er de mellem tykke.

Malucca bandt hele tiden båndende op på den anden og hev dem af, så derfor valgte jeg dem her.

(-OG der kommer det grønne tæppe ind i billedet

nårh lille sovetrold

dem vi har er faktisk samme tykkelse som maluccas og bille ligger altid og svinger med dem havde tænkt nogen endnu tykkere

Anmeld

2. april 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

nårh lille sovetrold

dem vi har er faktisk samme tykkelse som maluccas og bille ligger altid og svinger med dem havde tænkt nogen endnu tykkere

Arh så er det dem på 4 cm du mener.... Tænker lidt om de ikke bliver for tykke til Bøtterne, nu er de jo ikke "så" små.  ALtså jeg tror de vokser for hurtigt, og de så bliver FOR tykke....

Men kan du ikke købe sådan noget velcrobånd og sy på, så du kan sætte dem fast med det? (En ide om det er svære at åbne end en sløjfe)

Anmeld

2. april 2010

Milka

malucca09 skriver:

Arh så er det dem på 4 cm du mener.... Tænker lidt om de ikke bliver for tykke til Bøtterne, nu er de jo ikke "så" små.  ALtså jeg tror de vokser for hurtigt, og de så bliver FOR tykke....

Men kan du ikke købe sådan noget velcrobånd og sy på, så du kan sætte dem fast med det? (En ide om det er svære at åbne end en sløjfe)

det var nemlig det jeg tænkte, altså at pigerne hurtigt bliver for store til dem.

tror bare jeg finder på en eller anden måde at sætte dem fast ... så sparer jeg de penge

Anmeld

2. april 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

det var nemlig det jeg tænkte, altså at pigerne hurtigt bliver for store til dem.

tror bare jeg finder på en eller anden måde at sætte dem fast ... så sparer jeg de penge

Enden velcrobånd eller så sy dem fast om tremmen.

_men tror du har ret i, at du ligeså godt kan spare de penge.

Anmeld

2. april 2010

Milka

malucca09 skriver:

Enden velcrobånd eller så sy dem fast om tremmen.

_men tror du har ret i, at du ligeså godt kan spare de penge.

tror jeg laver noget trykknap-løsning

Anmeld

2. april 2010

MORJESPERSEN

Vi har haft meget glæde af disse.... nu har jeg jo købt i dyre domme dem man binder fast.. men de er bare ikke det vær, for pigerne binder dem op. Så jeg havde faktis selv tænkt på at lave nogle i stil af den Trine har...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.