Idun jordbærkagen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun havde bestilt jordbær kage. Ikke en voksenversion med gelé osv, men en fondant-kage i RØD, som et hjerte og med fondant.

Den var mega mega lækker, selvom Idun jo stortset slet ikke er til kage, når det kommer til stykket hehe. Men alle andre, var VILDE med den.

Jeg havde puttet lidt husblas i vanilieflødecremen og det gjorde at kagen var nemmere at forme. Det var simpelthen den flotteste hjertekage jeg har lavet. Bare ærgeligt at jeg ikke havde tid til at pynte den ordenligt, med alt det andet jeg lavede til fødselsdagen. Men den var LÆKKER og havde en fin finish - bortset fra lidt transportskader på vejen - som det mest var mig der opdagede

Men den var SINDSYGT lækker... og kan helt klart anbefales. Det var drømmekagebunde og 2 lag med vanilieflødecreme og jordbær. Smurt op med palminsmørcreme med mandelessens i. Enkel og LÆKKER!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Ranarupta

Rigtigt flot og ser såååå lækker ud!

Kunne godt spise sådan et stykke ligenu

Anmeld

2. april 2010

lululupo

uhhmmm mums.......... Ser fin ud!

Anmeld

2. april 2010

Vial

Mmm, Dorthe fortalte om den i dag, da vi var på café og jeg blev helt lækker sulten :-) Udover den er sk... flot, så ved jeg at den smagte skønt.

Anmeld

2. april 2010

propogberta

Hvor er den fin...og MUMS hvor lyder det bare sindssygt lækkert med indholdet

Anmeld

2. april 2010

smokin

Den ser dejlig ud og Idun ser stolt ud.

Anmeld

2. april 2010

Moderator

KaMa skriver:

Mmm, Dorthe fortalte om den i dag, da vi var på café og jeg blev helt lækker sulten :-) Udover den er sk... flot, så ved jeg at den smagte skønt.

Ja, den var også mega lækker Dejligt I havde en hyggelig tur på café Og det var super dejligt at se mosters mavse - Glæder mig så meget til at se min kusine snart!!

Anmeld

2. april 2010

Vial

Zafir skriver:

Ja, den var også mega lækker Dejligt I havde en hyggelig tur på café Og det var super dejligt at se mosters mavse - Glæder mig så meget til at se min kusine snart!!

Ja, det bliver dejligt at se hende snart. Tiden flyver afsted. Tænk bare på os to: 19. uge lige om lidt 

Lige om snart ligger vi og puster og stønder og presser små ønskebørn ud.

Anmeld

2. april 2010

Susan1978

Zafir, hvor er den lækker ! Ser rigtig flot ud og Idun ser da også godt tilfreds ud :)

Anmeld

2. april 2010

Moderator

Susan1978 skriver:

Zafir, hvor er den lækker ! Ser rigtig flot ud og Idun ser da også godt tilfreds ud

Ork ja, hun var tilfreds med udseenet på kagen hehe. Men hun gad ikke at spise den.. Mmm. Hvorfor er hverken min datter eller min mand, kagespisere? Dog faldt kagen ENDELIG i fars smag. For ham var den helt perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.