rulle rundt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Så kan du heller ikke gøre mere end du gør nu.. Bare vent, lige pludselig så kommer det..

...hvordan kan det være at han går til fys? Vi skal også til at starte til fys med Nicolai fordi hans to yderste tæer på hver fod vender lidt ind af, så det vil vi se om vi kan få rettet op, inden han skal til at lære at gå og stå.. De mener det er kommet fordi han har lagt klemt oppe under mine ribben i slutningen af graviditeten..

kan ikk huske om det er det hedder hehe men det er fordi han var født med skæv ryg og hade skæv bag hovede,,, og så sidst tjekkede hun ham og  der sage hun han var bag ud med  og holde hovdet selv,., og vil ikk rigtig tag fat i legetøjet men begge dele er blevet meget meget bedere de sidste 3 uger,,, og så det med og rulle rundt også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Halbschön

<3Elias&Christina<3 skriver:

kan ikk huske om det er det hedder hehe men det er fordi han var født med skæv ryg og hade skæv bag hovede,,, og så sidst tjekkede hun ham og  der sage hun han var bag ud med  og holde hovdet selv,., og vil ikk rigtig tag fat i legetøjet men begge dele er blevet meget meget bedere de sidste 3 uger,,, og så det med og rulle rundt også...

Det er da super at det er blevet opdaget så tidligt, og at du er begyndt at gå til træning med ham.. Og SKØNT at det allerede er blevet meget bedre - så triller han sikkert også snart

Anmeld

2. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Det er da super at det er blevet opdaget så tidligt, og at du er begyndt at gå til træning med ham.. Og SKØNT at det allerede er blevet meget bedre - så triller han sikkert også snart

ja han prøver også.... men han kan ikk få numsen med hehe

Anmeld

2. april 2010

Amelia<3

Hej

Min datter trillede fra maven til ryggen der var hun næsten 5½ måned, og fra ryggen til maven der var hun ca 8 måneder. Men nu går det stærkt, hun er nu 9 måneder og der kan hun både kravle, sidde sig selv op, og hun er begyndt at rejse sig selv op. Så din søn skal nok begynde at trille sig rundt når han er klar til det Alle børn udvikler sig forskelligt

Anmeld

2. april 2010

4kløver

Min ruller rundt og bliver pisse sur vis der står noget i vejen for hende.. Sjovt var det men nu syndes jeg at det er "for"meget for hun er snart fyldt med røde mærker

Det skal nok komme bare vent.. han skal nok gøre det når du ikke kigger

Anmeld

2. april 2010

4kløver

jeg træner med ham værd dag..... da jeg går til sådan noget fys med ham tror det hedder og hun siger han er bag ud,... så jeg øver og øver

Vil lige sige at  jeg ikke syndes han ikke er bagud min sp siger fra ca 6 måneder skal de kunne det og set på dit billede syndes jeg at han holder det fint.. det skal nok komme

Anmeld

2. april 2010

ekzunz

Jeg tror Lukas var 5-6 mdr. da han rullede første og eneste gang. Han tog den så både den ene og den anden vej samme dag, men han gjorde det heller aldrig igen

Børn er altså forskellige - uden nødvendigvis at være syge, bagud eller andet skidt!!!!!!

Anmeld

3. april 2010

Dansker i England

Min datter rullede fra ryggen til maven da hun var 4 mdr og da hun var 6 mdr rullede hun den anden vej én gang, og det tog hende fire uger at gøre det igen (i dag).

Anmeld

3. april 2010

9510

ja hvornår gammel var jers da de ku rolle rundt??

Min dreng var 5 1/2 måned før han syns det var tid til at bevæge sig,,, Han er meget doven anlagt

Anmeld

3. april 2010

Misjelle

ok elias er lige blevet 5 mdr og han kan menlig ikk kun hvis jeg har ham i hånden så trækker han selv har fået avide han er bag ud

Tror nu ikke der er nogen grund til bekymring ... hvert barn tager de forskellige ting i sit tempo . Min søn kunne ikke trille rundt før han var lidt over 6 måneder, men så gik det stærkt og inden han var 7 måneder trillede han sig rundt overalt, det var hans måde at komme frem på.

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.