rulle rundt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.944 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja hvornår gammel var jers da de ku rolle rundt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Halbschön

<3Elias&Christina<3 skriver:

ja hvornår gammel var jers da de ku rolle rundt??

Hejsa,

Nicolai var 4mdr da han kunne trille fra ryg til mave.. Og da han var knap 5 mdr kunne ha trille fra mave til ryg... Og nu ligger han bare og triller for, at få fat i sit legetøj..

Anmeld

2. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Hejsa,

Nicolai var 4mdr da han kunne trille fra ryg til mave.. Og da han var knap 5 mdr kunne ha trille fra mave til ryg... Og nu ligger han bare og triller for, at få fat i sit legetøj..

ok elias er lige blevet 5 mdr og han kan menlig ikk kun hvis jeg har ham i hånden så trækker han selv har fået avide han er bag ud

Anmeld

2. april 2010

Halbschön

ok elias er lige blevet 5 mdr og han kan menlig ikk kun hvis jeg har ham i hånden så trækker han selv har fået avide han er bag ud

Har du prøvet når han ligger på gulvet fx på ryggen... Så tage ved hans ben oppe på lårbasserne..og så trille ham rundt, så han vænner sig til den fornemmelse... er han optaget af sit lege tøj? Så kan du prøve at ligge det lidt væk fra ham, så han skal vende sig om for, at få fat i det..

Anmeld

2. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Har du prøvet når han ligger på gulvet fx på ryggen... Så tage ved hans ben oppe på lårbasserne..og så trille ham rundt, så han vænner sig til den fornemmelse... er han optaget af sit lege tøj? Så kan du prøve at ligge det lidt væk fra ham, så han skal vende sig om for, at få fat i det..

ja er han og han kan godt trække sine ben helt op gør han også men han kan ikk komme rundt... man kan se han prøver nogle gange...

Anmeld

2. april 2010

Halbschön

ja er han og han kan godt trække sine ben helt op gør han også men han kan ikk komme rundt... man kan se han prøver nogle gange...

Mon ikke det kommer snart så? ;-) Husk at børn udvikles i deres eget tempo, og pas på med at sammenlign

Nicolai er godt fremme i sin udvikling og det har han været hele vejen igennem.. Nogle er ikke lige så hurtigt fremme, men det gør jo ikke hverken dig til en dårligere mor eller ham til et "langsommere" barn

Knus

Anmeld

2. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Mon ikke det kommer snart så? ;-) Husk at børn udvikles i deres eget tempo, og pas på med at sammenlign

Nicolai er godt fremme i sin udvikling og det har han været hele vejen igennem.. Nogle er ikke lige så hurtigt fremme, men det gør jo ikke hverken dig til en dårligere mor eller ham til et "langsommere" barn

Knus

okay.... men man godt se han vil men han kan ikk

Anmeld

2. april 2010

Halbschön

okay.... men man godt se han vil men han kan ikk

Kan være du bare skal prøve at hjælpe ham.. Og så lige pludselig så kan han selv..

Anmeld

2. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Renée88 skriver:

Kan være du bare skal prøve at hjælpe ham.. Og så lige pludselig så kan han selv..

jeg træner med ham værd dag..... da jeg går til sådan noget fys med ham tror det hedder og hun siger han er bag ud,... så jeg øver og øver

Anmeld

2. april 2010

Halbschön

jeg træner med ham værd dag..... da jeg går til sådan noget fys med ham tror det hedder og hun siger han er bag ud,... så jeg øver og øver

Så kan du heller ikke gøre mere end du gør nu.. Bare vent, lige pludselig så kommer det..

...hvordan kan det være at han går til fys? Vi skal også til at starte til fys med Nicolai fordi hans to yderste tæer på hver fod vender lidt ind af, så det vil vi se om vi kan få rettet op, inden han skal til at lære at gå og stå.. De mener det er kommet fordi han har lagt klemt oppe under mine ribben i slutningen af graviditeten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.