Graviditetstegn. Hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Bare mig..

Jeg testede positiv da jeg var 5+2, og jeg havde i to uger inden jeg testede, haft MEGA ondt i brysterne.. Det kom som et chok at jeg var gravid, men brysterne gjorde så ondt, at der måtte være noget galt hvis ikke jeg var gravid..

Jeg har ikke haft andet end det.. -hverken kvalme, uro eller noget.. -jov, her sidst i graviditeten...

da lige for, at dine tegn er pga graviditet

Marikka 34+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Bare mig..

Forresten, var jeg også VILDT træt i starten, og var også en af grundene til, at jeg ville teste..

Jeg kan lige svare på dit spørgsmål med rygning også... Jeg fik ikke kvalme..

Anmeld

2. april 2010

MetteMTH

Metal smag.. Hmm.. Du mener at ens tandkød bløder lidt eller hvad? For det gør mit godt nok en gang imellem. det smager jo af jern

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Mette88 skriver:

Metal smag.. Hmm.. Du mener at ens tandkød bløder lidt eller hvad? For det gør mit godt nok en gang imellem. det smager jo af jern

Næh, jeg bløder ingensteder.. Det smager bare af metal i munden..

Jeg har ik været mere træt end jeg plejer.. Har bare kvalme og metalsmag. Og lissom om det trykker "dernede"...

Anmeld

3. april 2010

Dansker i England

Jeg havde ømme bryster og var ekstra mega træt en uge inden jeg testede (skyldte det på pms). Kvalme og metalsmag har jeg aldrig haft.

Anmeld

3. april 2010

Dansker i England

Anonym skriver:

Nogen rygere der har fået det mega dårligt, når de har taget en cigaret? jeg kan slet ikke have det! Men det er jo bare godt, hvis jeg kan holde op.

Rygning var som normalt - havde det hverken bedre eller værre, når jeg tog en cigaret.

Anmeld

3. april 2010

Anonym trådstarter

Dansker i England skriver:

Jeg havde ømme bryster og var ekstra mega træt en uge inden jeg testede (skyldte det på pms). Kvalme og metalsmag har jeg aldrig haft.

Jeg har ik været mere træt end jeg plejer. Men nu prikker det "dernede". lissom om der er en der prikker med en nål...

Tak til jer der svarer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.