Graviditetstegn. Hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.033 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. april 2010

Anonym trådstarter

Hvor tidligt begyndte jeres graviditetstegn? kvalme, metalsmag i munden, uro i underlivet, ømme bryster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

oo

ømme bryster startede en uge før jeg testede positivt. metal smag i munden har jeg aldrig haft. kvalmen kom snigende en uge efter testdato, men 14 dage-3 uger efter testdato begyndte opkastningerne jeg har haft uro i underlivet stort set hele tiden, først i form af jag og nu er det mest en følelse af at hvis jeg drejer mig for hurtigt eller har siddet for længe i den samme stilling, så føles det som om jeg har forstrukket noget derinde i dybet.

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

kan først teste om 8 dage, men smager metal og har kvalme.

Det er nok noget andet

Anmeld

2. april 2010

Low

Jeg fik ømme bryster efter en uge og det havde jeg til uge 12 ca. Ellers var der intet

Anmeld

2. april 2010

Kala

Anonym skriver:

Hvor tidligt begyndte jeres graviditetstegn? kvalme, metalsmag i munden, uro i underlivet, ømme bryster?

Jeg opdagede at jeg var gravid pga. ømme bryster. Det må have været ca. 3 uger efter jeg blev gravid. Derefter gik der en måneds tid så begyndte kvalmen og trætheden. Da jeg var 4 måneder henne begyndte jeg at få ondt i bækkenet og 5 måneder henne blev jeg sygemeldt pga. bækkenløsning og resten af graviditeten havde jeg meget ondt og var meget træt.

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Nogen rygere der har fået det mega dårligt, når de har taget en cigaret? jeg kan slet ikke have det! Men det er jo bare godt, hvis jeg kan holde op.

Anmeld

2. april 2010

silden85

jeg havde mange niv i mit underliv, også har jeg været mega træt, og så skal jeg tisse hele tiden næsten ( slemmeste når jeg kører bil, når der regner og når jeg har drukket meget) også for en uge siden ca. begyndt jeg at få ondt i mine brystvorter, også har jeg haft kvalme nogen få gange.

-silden85 8+0

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

det er bare alt for tidligt til at teste. Vil ellers gern vide det!

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Nogen flere der vil dele?

Anmeld

2. april 2010

Risen

Sys ikke rigtigt jeg havde de store tegn før jeg fandt ud af jeg var gravid.. hehe.. Derefter kom brysterne , kvalmen osv.. Såå det har nok været omkring uge 6-7 stykker :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.