12 uger, juhuuu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Bondepigen

Hvor er du flot, og hvor skønt at være på den anden side af de 12 uger!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Karo

Tjuhl skriver:

så nåede vi de berømte 12 uger - det er ikke rigtig til at forstå!

men her er den røde hule....og jeg har endda rigtigt "ud af huset" tøj på for en gangs skyld den sidste uge har maven virkelig føltes som en ting der var seperat fra min normale krop...altså, den sidder jo fast (trods alt), men jeg kan godt mærke, at det ikke længere er mig selv der spiler maven ud med luft (og mad), men at den rent faktisk vokser af helt andre årsager

Hvor er det dog dejligt at du er nået 12 uge

Det er bare så dejligt når man runder 12 uge, og man kan føle sig mere sikker på at den nu bliver derinde. Jeg har selv været rigtig nervøs begge gange og ved 12 uge har jeg slappet lidt mere af. Så jeg er så glad på dine vejne over at du nu er nåed så langt, og jeg syndes din mave er smuk

Anmeld

2. april 2010

sarahb

Hvor ser du bare knald hamrende godt ud...

Og Nice ass....
Ihh er det ikk skønt den vokser, du fortjener det så meget

Knus

Anmeld

2. april 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Hold kæft Trine............................du har da en total lækker J.Lo røv....................WAUW!!!

Fin lille bule, der på maven.

Knus Mette

Ha!!! Jeg tænkte præcis det samme, Søren må være en meget lykkelig mand.

Stort tillykke med milepælen, det er en stor dag! Tænk sig 12 uger, hvor er det skønt, og sikke en dejlig mave.

Tænk sig, hvis nogen havde sagt til os for et år siden, at jeg ville sidde med en baby i mine arme og du med en trygt og godt inde i maven, så var vi blevet sure og bedt dem om ikke at håne os og finde på sådan nogle afsindige ting at sige, men sådan er det nu en gang og hvor er det bare så vildt. Jeg glæder mig ubeskriveligt til du får dit lille drømmebarn ud. Det er så uvirkeligt, når man står med ens helt egen baby i armene, jeg må i hvert fald engang imellem lige nive mig selv i armen for at være sikker på, at jeg ikke drømmer.

Stort knus og tillykke fra Camilla

Anmeld

2. april 2010

oo

Majastina skriver:

Ha!!! Jeg tænkte præcis det samme, Søren må være en meget lykkelig mand.

Stort tillykke med milepælen, det er en stor dag! Tænk sig 12 uger, hvor er det skønt, og sikke en dejlig mave.

Tænk sig, hvis nogen havde sagt til os for et år siden, at jeg ville sidde med en baby i mine arme og du med en trygt og godt inde i maven, så var vi blevet sure og bedt dem om ikke at håne os og finde på sådan nogle afsindige ting at sige, men sådan er det nu en gang og hvor er det bare så vildt. Jeg glæder mig ubeskriveligt til du får dit lille drømmebarn ud. Det er så uvirkeligt, når man står med ens helt egen baby i armene, jeg må i hvert fald engang imellem lige nive mig selv i armen for at være sikker på, at jeg ikke drømmer.

Stort knus og tillykke fra Camilla

jeg får helt tårer i øjnene når jeg tænker på hvor vi to var henne for et år siden! (nåhjo, jeg er måske også lidt ekstra rørstrømsk om aftenen - men alligevel)

haha, Søren er en meget glad mand

Anmeld

2. april 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

så nåede vi de berømte 12 uger - det er ikke rigtig til at forstå!

men her er den røde hule....og jeg har endda rigtigt "ud af huset" tøj på for en gangs skyld den sidste uge har maven virkelig føltes som en ting der var seperat fra min normale krop...altså, den sidder jo fast (trods alt), men jeg kan godt mærke, at det ikke længere er mig selv der spiler maven ud med luft (og mad), men at den rent faktisk vokser af helt andre årsager

Wohoooo tillykke med det. Og hvor er din mavse bare fiiin!!!

Anmeld

3. april 2010

Ida.

Tillykke med den første milepæl i dit barns liv der kommer mange tusind endnu hver og en mere fantastisk end den forrige!!

Graviditeten klæder dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.