12 uger, juhuuu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. april 2010

oo

så nåede vi de berømte 12 uger - det er ikke rigtig til at forstå!

men her er den røde hule....og jeg har endda rigtigt "ud af huset" tøj på for en gangs skyld den sidste uge har maven virkelig føltes som en ting der var seperat fra min normale krop...altså, den sidder jo fast (trods alt), men jeg kan godt mærke, at det ikke længere er mig selv der spiler maven ud med luft (og mad), men at den rent faktisk vokser af helt andre årsager

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

mama09

Tjuhl skriver:

men her er den røde hule....og jeg har endda rigtigt "ud af huset" tøj på for en gangs skyld den sidste uge har maven virkelig føltes som en ting der var seperat fra min normale krop...altså, den sidder jo fast (trods alt), men jeg kan godt mærke, at det ikke længere er mig selv der spiler maven ud med luft (og mad), men at den rent faktisk vokser af helt andre årsager

wup wup dejligt med de 12 uger dejlig mavse der vokser sig større og større......

Anmeld

2. april 2010

TbCp

2. april 2010

NaFe

Ihhh en fin fin lille mave....

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

Hold kæft Trine............................du har da en total lækker J.Lo røv....................WAUW!!!

Fin lille bule, der på maven.

Knus Mette

Anmeld

2. april 2010

LIZO

det er altid stort når man kommer så langt

sikke en flot mave du har fået..

Anmeld

2. april 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Hold kæft Trine............................du har da en total lækker J.Lo røv....................WAUW!!!

Knus Mette

lige mine ord

Flot mavse, nu kan det rigtig ses

Anmeld

2. april 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Knus Mette

haha, fra SIDEN er det nok lidt J.Lo, men full frontal er det sgu mere en ladeport

Anmeld

2. april 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ih hvor den klær dig!!!!

Anmeld

2. april 2010

JustAnotherName

Åh, det er graviditetens første store milepæl, at være over de første risikable 12 uger. Så er risikoen meget meget meget mindre, for at noget kan gå galt. Og selvfølgelig gør det ikke det.

Det klær dig at være kommende mor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.