Gode fif hvis kagen " sveder"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MissSmile26 skriver:

Jer der laver kage i flere lag, putter i også MMf på hele den nederste bund, eller lægger i bare ét stort stykke ud over hele kagen når den er sat ovenpå hinanden?

Hver etage, sit lag fondant, og så stable bagefter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Jordbærpigen

Alexis skriver:

Hver etage, sit lag fondant, og så stable bagefter.

super..

Anmeld

2. april 2010

Se her f.eks. http://www.youtube.com/watch?v=IsrgS9eB1bE

Youtube er fantastisk mht. råd og vejledning.

Anmeld

2. april 2010

Jordbærpigen

Alexis skriver:

Se her f.eks. http://www.youtube.com/watch?v=IsrgS9eB1bE

Youtube er fantastisk mht. råd og vejledning.

Tak tak.. den fortalte mig jo lige alt det jeg manglede svar på

Anmeld

2. april 2010

MissSmile26 skriver:

Tak tak.. den fortalte mig jo lige alt det jeg manglede svar på

Super

Anmeld

2. april 2010

birgitte

Hej Alexis

har haft en dejlig kold altan her i vintermånederne men den er nu blevet til et drivhus og det var faktisk første gang jeg havde en kage i køleskabet ... tænkte ikke lige over at der er forskel.

hmm men hvad gør jeg så jeg har intet køligt rum at sætte kagerne i og synes da at der skal være ret køligt hvis der er mousse og lign i så det ikke smelter og bliver dårligt. sssssssssssssåå  bare for at være helt sikker hvad gør andre der her i sommeren ikke har andre kolde steder end køleskabet ellers må man jo prøve om det kan gå at have dem der  uden at de er tildækkede.

kan godt blive lidt stresset over at måtte ende med at skulle  lave al pyntningen på stedet men hellere det end en våd og utiltalende kage.

Tak for alle jeres svar så vidt og håber der kommer flere

knus

Anmeld

2. april 2010

mamalicious

birgitte skriver:

Hej kageentusiaster

Jeg lavede en påskekage til familiefest i går men da jeg tog den ud af køleskabet for at pynte den var den lidt fugtig i sugapasten og det har jeg aldrig prøvet før så jeg aner ikke hvad jeg har gjort galt???  Kan i give gode råd til om det er moussen der var for våd eller om smørcremen skal være på en bestemt måde eller måske har jeg opbevaret den forkert.

Jeg havde den betrukkede kage i køleskabet i en nat let dækket med plastfilm... skal de være i en kageklokke eller hvordan opbevarer man dem egentlig bedst!

Håber nogle af i andre har gjort jer erfaringer og kan hjælpe så ville jeg blive glad.

Hæfter lige et billede ved så i også kan se den!

Ps den er også i en anden tråd men der er lissom ikke nogen der har svaret  så jeg håber i ser denne og kan hjælpe skal nemlig snart lave en bryllupskage og er blevet lidt skræmt af det her

knus Birgitte

For f......... hvor er den FLOT !!!!!

Anmeld

2. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Rigtig fin

Jeg vil helt sikkert også sige det med filmen, er en skidt idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.