Plastikkirurgi - Ansigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Det lyder spændende, og ja dejlig service. Hvordan kan det være du får det uden merpris?

Ja jeg må se om jeg kan finde nogen med erfaring på området.

Jamen, det er bare sådan det er hos Anna.. hun ville ikke suge for meget med risiko for grimt resultat og så regnede jeg med at give lidt for det, hvis der skulle mere af, men det skal jeg så ikke.. så det bliver så godt at få taget det sidste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jamen, det er bare sådan det er hos Anna.. hun ville ikke suge for meget med risiko for grimt resultat og så regnede jeg med at give lidt for det, hvis der skulle mere af, men det skal jeg så ikke.. så det bliver så godt at få taget det sidste..

Hvor dejligt! Hvem er Anna?

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Hvor dejligt! Hvem er Anna?

Anna Jørgensen, Roskilde privathospital....nok en af de bedste i verden til at lave bryster..

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Anna Jørgensen, Roskilde privathospital....nok en af de bedste i verden til at lave bryster..

Uh, godt at skrive sig bag øret Roskilde er heldigvis dejlig tæt på KBH

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Uh, godt at skrive sig bag øret Roskilde er heldigvis dejlig tæt på KBH

Ja.. hun er virkelig dygtig og opererer ikke hvem som helst, hun gør kun hvad hun selv kan stå inde for...fantastisk kvinde og vanvittig dygtig..

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Ja.. hun er virkelig dygtig og opererer ikke hvem som helst, hun gør kun hvad hun selv kan stå inde for...fantastisk kvinde og vanvittig dygtig..

Det lyder da vildt godt med en læge som har så stor respekt for sit fag og mennesker, at hun ikke bare tager hvem som helst ind. Det bliver man da også meget mere tryg ved.

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Det lyder da vildt godt med en læge som har så stor respekt for sit fag og mennesker, at hun ikke bare tager hvem som helst ind. Det bliver man da også meget mere tryg ved.

Ja, rigtig meget...og så lå jeg sammen med en pige som fik lavet bryster...hun gav 50.000kr for en reduktion som hun faktisk havde fået godkendt gennem det off. Men da hendes familie var inden for faget og kendte til kirurger i danmark, så valgte hun selv at betale og får Anna til at lave det og hun endte med lige så perfekte bryster som mig..

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Ja, rigtig meget...og så lå jeg sammen med en pige som fik lavet bryster...hun gav 50.000kr for en reduktion som hun faktisk havde fået godkendt gennem det off. Men da hendes familie var inden for faget og kendte til kirurger i danmark, så valgte hun selv at betale og får Anna til at lave det og hun endte med lige så perfekte bryster som mig..

WHOW. Det lyder lovende. Jeg skal huske hende til det evt. bliver aktuelt for mig 

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

WHOW. Det lyder lovende. Jeg skal huske hende til det bliver aktuelt for mig 

Ja.. det må du gøre..

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Ja.. det må du gøre..

Ja. Jeg synes det er vigtigt at lytte til andres erfaringer med de forskellige steder, og huske hvilke der er anerkendt for hvad. Så tror jeg man får det mest reelle billede af kirurgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.