Plastikkirurgi - Ansigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.983 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg ville høre om nogle af jer har fået lavet plastik kirugi i ansigtet?

Da jeg selv overvejer nogle muligheder, vil jeg især gerne høre fra jer som har fået lavet de følgende:

Næseplastik.

Fedtsugning i ansigt - gerne kæbe/kinder.

Jeg har valgt at forblive anonym. Ikke fordi jeg er flov over mine ønske, men fordi der figurerer folk jeg kender herinde, og jeg ikke ønsker at de skal vide noget, før jeg har truffet min beslutning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg ville høre om nogle af jer har fået lavet plastik kirugi i ansigtet?

Da jeg selv overvejer nogle muligheder, vil jeg især gerne høre fra jer som har fået lavet de følgende:

Næseplastik.

Fedtsugning i ansigt - gerne kæbe/kinder.

Jeg har valgt at forblive anonym. Ikke fordi jeg er flov over mine ønske, men fordi der figurerer folk jeg kender herinde, og jeg ikke ønsker at de skal vide noget, før jeg har truffet min beslutning.

Er der virkelig ingen som har nogle erfaringer de vil dele med mig?

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Hej...

Jeg synes du skal melde dig til inde på mylooks, der er der rigtig meget viden at hente og gode råd, se billeder af før/efter osv

Held og lykke med det..

Knus..

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Hej...

Jeg synes du skal melde dig til inde på mylooks, der er der rigtig meget viden at hente og gode råd, se billeder af før/efter osv

Held og lykke med det..

Knus..

Tak for tippet. Det vil jeg da helt klart gøre. Tak

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Tak for tippet. Det vil jeg da helt klart gøre. Tak

Det var da så lidt...er selv derinde og har planer om at mine tunge låg.. en dag bliver nød til at blive sat på plads en dag...træls som alt søger sydpå med alderen..

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Det var da så lidt...er selv derinde og har planer om at mine tunge låg.. en dag bliver nød til at blive sat på plads en dag...træls som alt søger sydpå med alderen..

Ja det er virkelig træls... Dumme tyngdelov

Nu har jeg oprettet mig derinde. Glæder mig til at se om jeg kan finde nogle oplysninger om den slags behandling jeg gerne vil have.

Hos mig er det min næse, og kæbe/kind omr. jeg gerne have ændret.

Der er altid noget Længe leve forfængeligheden.

Generer din øjenlåg dig fysisk, eller blot kosmetisk?

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Ja det er virkelig træls... Dumme tyngdelov

Nu har jeg oprettet mig derinde. Glæder mig til at se om jeg kan finde nogle oplysninger om den slags behandling jeg gerne vil have.

Hos mig er det min næse, og kæbe/kind omr. jeg gerne have ændret.

Der er altid noget Længe leve forfængeligheden.

Generer din øjenlåg dig fysisk, eller blot kosmetisk?

De generer mig ikke endnu, men kan se at det bliver som ved min mor og morfar og så vil det blive fysisk en dag...men jeg vil heller ikke ligne Anni Fønsby..

Der er flere derinde der har fået lavet næse, mener det er Louisa Grymer hun hedder, hende der er rigtig god til at lave i dk...og så kan du få tilskud hvis du er medlem af danmark.

Knus..

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

De generer mig ikke endnu, men kan se at det bliver som ved min mor og morfar og så vil det blive fysisk en dag...men jeg vil heller ikke ligne Anni Fønsby..

Der er flere derinde der har fået lavet næse, mener det er Louisa Grymer hun hedder, hende der er rigtig god til at lave i dk...og så kan du få tilskud hvis du er medlem af danmark.

Knus..

Nah, hende Anni er nu heller ikke nogen lækkerbisken i mine øjne!

Tak for tippet, jeg vil helt klart kigge nærmere på det.

Synes generelt, det især at finde noget om kæbe/kinder. Synes mest det er hage og hals... Men ved ik om det hører ind under det samme. Det må jeg undersøge.

Er du så begyndt at spare op, eller? Jeg vil først besluttet mig, før jeg sparer op. Der er ingen fare for hængende øjenlåg her, men min næse og kæbe/kinder har altid generet mig, og har nogle ideer til, hvordan jeg kan blive helt tilfreds. Så mit er rent kosmetisk

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Nah, hende Anni er nu heller ikke nogen lækkerbisken i mine øjne!

Tak for tippet, jeg vil helt klart kigge nærmere på det.

Synes generelt, det især at finde noget om kæbe/kinder. Synes mest det er hage og hals... Men ved ik om det hører ind under det samme. Det må jeg undersøge.

Er du så begyndt at spare op, eller? Jeg vil først besluttet mig, før jeg sparer op. Der er ingen fare for hængende øjenlåg her, men min næse og kæbe/kinder har altid generet mig, og har nogle ideer til, hvordan jeg kan blive helt tilfreds. Så mit er rent kosmetisk

Øjenlåg er ikke så dyrt, så det har jeg penge til når det skal være... nu skal jeg lige under kniven igen til sep. og have taget resten af fedtet på yderlårene og så lige rettet lidt på bryst og mave...alts sammen uden beregning, så det er bare super service. Ville gerne have det lavet NU, men orker ikke stræk elastikbukser hele sommeren ligesom sidste sommer, det er bare alt for træls..

Du må oprette et indlæg derinde og høre om der er nogen med erfaring..

Anmeld

2. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Øjenlåg er ikke så dyrt, så det har jeg penge til når det skal være... nu skal jeg lige under kniven igen til sep. og have taget resten af fedtet på yderlårene og så lige rettet lidt på bryst og mave...alts sammen uden beregning, så det er bare super service. Ville gerne have det lavet NU, men orker ikke stræk elastikbukser hele sommeren ligesom sidste sommer, det er bare alt for træls..

Du må oprette et indlæg derinde og høre om der er nogen med erfaring..

Det lyder spændende, og ja dejlig service. Hvordan kan det være du får det uden merpris?

Ja jeg må se om jeg kan finde nogen med erfaring på området.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.