Det er ikke sjovt, men desværre nødvendigt...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Cris

Eva skriver:

Åh, hvor jeg hader at rydde op og sortere i mit klædeskab, men nu er det nu...i skuret med vintertøj og frem med sommer og forårstøj og ud med det der ikke bliver gået med. og så er der jo plads til en masse nyt....men hvor er det dræbende kedeligt og så skal jeg lige igang med drengenes også.

Tager I også sådan en sortering forårsoprydnings-tur i jeres tøj og sko...og hvad gør I med alt det der intet fejler men som bare ikke lige er noget I går med?

Oprydning og læsning herhjemme...nu er jeg da snart igennem læsningen, dejligt...

påskehilsen..

Eva

Ja, det har vi altid gjord derhjemme. Men desværre var der ikke så meget at sortere fra de sidste to vintere. Jeg glædet mig til at have lidt mere penge til at shoppe!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

oo

ja jeg gør...ouuuurh hvor jeg også hader det! jeg har en stor stabel af tøj liggende ovenpå som jeg ikke kan bruge mere, så mine søstre får lov at gå det igennem i weekenden og ellers ryger det i en tøjcontainer et sted.

Anmeld

1. april 2010

Vingummien

Eva skriver:

Åh, hvor jeg hader at rydde op og sortere i mit klædeskab, men nu er det nu...i skuret med vintertøj og frem med sommer og forårstøj og ud med det der ikke bliver gået med. og så er der jo plads til en masse nyt....men hvor er det dræbende kedeligt og så skal jeg lige igang med drengenes også.

Tager I også sådan en sortering forårsoprydnings-tur i jeres tøj og sko...og hvad gør I med alt det der intet fejler men som bare ikke lige er noget I går med?

Oprydning og læsning herhjemme...nu er jeg da snart igennem læsningen, dejligt...

påskehilsen..

Eva

Puha har næsten lige været turen igennem selv.

Jeg spørger folk jeg kender om der er noget d ekan bruge og resten ryge i en tøj container. Hvis jeg alligevel ikke skal bruge det så er det en skam at smide det ud. Så heller håbe på at nogle får brug for det. Det samme gør jeg med sko og støvler. Undtagen Emils de ryger ud da det ikke er godt for andre små i den str at bruge brugte sko.

Anmeld

1. april 2010

quity

Eva skriver:

påskehilsen..

Eva

Når jeg sortere heerhjemme ryger alt brugbart til Dines Minde. De køre til bla. Hvide Rusland hvor de kan få gavn af det.

Kan kun opfordre til at har i noget brugbart i ikke ved hvad i skal med, hvad enten det er tøj, sko eller brugsting så send det til Dines Minde eller andre lignede steder, da mennesker i andre lande nok har mere brug for det end vi selv har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.