Det er ikke sjovt, men desværre nødvendigt...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Muffi . skriver:

Vi har så meget skabsplads at vi ikke gemmer tøj bort sommer el. vinter   Alt hvad vi ikke kan bruge ryger på trendsale ,,  

Her er det med omvendt fortegn - jeg har så lidt tøj at det hele bliver nødt til at blive fremme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Honningblomst

Jeanne skriver:

Her er det med omvendt fortegn - jeg har så lidt tøj at det hele bliver nødt til at blive fremme

Jeg vil også have lidt og lækkert... det der med bare at købe når der er noget, det har jeg været alt for god til. Nu skal det være lækre ting, som kan holde i årevis...

Jeg smider nu bare mine striktrøjer og vinterstøvler i skuret, resten bliver, det er jo det samme sommer og vinter..

Knus..

Anmeld

1. april 2010

Kvindemin

Jeg må nok erkende at jeg hele tiden skifter ud i tøjskabet, så det skal sorterés hver anden mdr. Det jeg ikke bruger, bliver solgt. For så er det fordi det er helt nyt. Celinas gemmer vi til næste barn

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Ind på trendsales med alt det du ikke bruger... Jeg har tøj jeg kun har haft på et par gange, eller slet ikke, og det sælger jeg derinde og så har jeg til nyt derinde også

Anmeld

1. april 2010

MariaJ

Vi pakker kun overtøj o.lign væk fra de forskellige sæsoner. Resten bliver i skabene året rundt. Jeg har ikke specielt meget tøj, især gode basisting som jeg bruger længe, så meget bliver faktisk slidt op. Resten ryger til genbrug en gang imellem, når jeg rydder op i skabet.

Maria

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Jeg har så lidt tøj at jeg ikke behøver at pakke det sammen og nåå ja så har jeg slet ikke noget sommertøj så det skal snart shoppes ;)

Anmeld

1. april 2010

Lone Jakobsen

jeg sortere jævligt ud i børnenes tøj, det der ikke kan bruges sendes videre til genbrug.....eller til en veninde med børn på næsten samme alder

Anmeld

1. april 2010

LinLin

Åh! den tur har jeg også lige været igennem med mit og Davids tøj...

Anmeld

1. april 2010

tascia

Eva skriver:

Åh, hvor jeg hader at rydde op og sortere i mit klædeskab, men nu er det nu...i skuret med vintertøj og frem med sommer og forårstøj og ud med det der ikke bliver gået med. og så er der jo plads til en masse nyt....men hvor er det dræbende kedeligt og så skal jeg lige igang med drengenes også.

Tager I også sådan en sortering forårsoprydnings-tur i jeres tøj og sko...og hvad gør I med alt det der intet fejler men som bare ikke lige er noget I går med?

Oprydning og læsning herhjemme...nu er jeg da snart igennem læsningen, dejligt...

påskehilsen..

Eva

Alrså nu er det ikke os alle der har så meget tøj at man behøver at tage noget ud for at få noget andet ind  alt sammen kan skam være i skabet

men rydder da op i ny og næ og ser på hvad der bliver brugt og hvad der ikke gør, og enten sælger jeg det eller afleverer det i genbrugsen

//tascia

Anmeld

1. april 2010

Chalala85

Eva skriver:

Ok.. jeg giver bare væk...molo, katvig, småfolk osv....det er jo brugt altsammen, og er bare slet ikke til at sælge brugt, men det får børnene på min mors arbejde så glæde af og der føler jeg virkelig at jeg gør en forskel

Hvor er det stort du giver det til andre. Jeg aflevere selv i diverse rødekors kontainer osv..

Hvad arbejder din mor med!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.