Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min lillebror har et specielt navn, der er vist under 5 der hedder det samme som ham...
Boie (udtales BOI med stumt E... og ikke Bøje!!!)
NoName 23+1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: Magne er dejligt rundt og stærkt på samme tid, synes jeg
Magne er dejligt rundt og stærkt på samme tid, synes jeg
Åhhh suk.... nu er jeg nødt til at få en dreng....
Magne....
Liva og Magne
marikka skriver: Jeg synes Noah er et super dejligt navn.-selv om der er MANGE der hedder det.. Vi havde også navnet oppe og vende inden vi fik at vide det var en pige vi venter, og jeg er meget sikker på, at det var det det blev hvis det var en dreng.. Udover det snakkede vi om Noam, Teodor, Magnus, Liam, Vetus. Held og lykke med at finde et navn. Marikka 34+0, og stadig ikke har et navn til vores prinsesse :/
Jeg synes Noah er et super dejligt navn.-selv om der er MANGE der hedder det.. Vi havde også navnet oppe og vende inden vi fik at vide det var en pige vi venter, og jeg er meget sikker på, at det var det det blev hvis det var en dreng..
Udover det snakkede vi om Noam, Teodor, Magnus, Liam, Vetus.
Held og lykke med at finde et navn.
Marikka 34+0, og stadig ikke har et navn til vores prinsesse :/
Hvis vi får en pige, regner jeg med at hun skal heddde Malou. Syntes det er mega sødt. Nicole syntes jeg også er et fot navn.
Vi havde også snakket lidt om, hvis det bleven dreng skulle han hedde Niels. For det hedder min farfar.. Men så alligevel... Aahh.. Så hellere Noah
David og Adam
Ellers kan jeg godt lide Noam. Har også altid godt kunne lide William men nu er der bare så mange der hedder det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128