Navne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. april 2010

MetteMTH

Hej alle sammen.

Er det sådan, at der er nogle som kan finde på nogle søde drengenvane? Må meget gerne være et specielt navn Jeg kan simpelthen ikke finde på nogle navne, syntes at Noah er sødt, men det er der bare så mange der hedder men det skal jeg vel heller ikke tage hensyn til, det er for det meste i min kærestes familie, der syntes at hvis det bliver en dreng skal han ikke hedde det. Men jeg elsker bare det navn noah.

knusser Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Bare mig..

Jeg synes Noah er et super dejligt navn.-selv om der er MANGE der hedder det.. Vi havde også navnet oppe og vende inden vi fik at vide det var en pige vi venter, og jeg er meget sikker på, at det var det det blev hvis det var en dreng..

Udover det snakkede vi om Noam, Teodor, Magnus, Liam, Vetus.

Held og lykke med at finde et navn.

Marikka 34+0, og stadig ikke har et navn til vores prinsesse :/

Anmeld

1. april 2010

Jibbe

Vi har overvejet;

Carl (Oscar)

Oscar

Frej

Jacob

Casper

Loke

Malik

Minik

Men Noah er også såå fint

Anmeld

1. april 2010

Liljesilas

Mette88 skriver:

Hej alle sammen.

Er det sådan, at der er nogle som kan finde på nogle søde drengenvane? Må meget gerne være et specielt navn Jeg kan simpelthen ikke finde på nogle navne, syntes at Noah er sødt, men det er der bare så mange der hedder men det skal jeg vel heller ikke tage hensyn til, det er for det meste i min kærestes familie, der syntes at hvis det bliver en dreng skal han ikke hedde det. Men jeg elsker bare det navn noah.

knusser Mette

Jeg havde selv meget svært ved at finde ud af hvad vores dreng skulle hedde. Vi ville nemlig også have et lidt anderledes navn, og vi havde kun pige navne... Vi besluttede os til sidst for Silas men her får du lige de andre vi havde oppe at vende:

Domonik, Matt, Sebastian, Patrick, Charlie, Alfred, Sylvester, Valdemar, Zacharias, Victor, Bastian, Albert, Alfred, Oskar, Oliver, Odin og Thor

Håber du finder det helt rigtige.

Hilsen Maya (uge 29)

Anmeld

1. april 2010

Snuffler25

Et drenge navn jeg har hørt for nylig, som jeg synes var anderledes og lidt specielt var Mikas ) Det er meget sødt.

Anmeld

1. april 2010

TbCp

Hvis du synes Noah er sødt... og hvis kæresten er med på det, så er det da ligegyldig hvad andre mener...

Men eller synes jeg Storm er et rigtig sødt og specielt navn...
Linus er jeg også vild med

Anmeld

1. april 2010

Rødhætte

Det er svært med navne men hvis vi får en dreng skal han helt sikkert hedde William, ellers synes jeg navne som Niclas og Charlie også er rigtig søde 

Anmeld

1. april 2010

NinaNymannMadsen

der er navne som:

andré

Noah (rigtig sødt navn)

Elias

Demetri (hvis man er til russiske navne)

Malik

Mikas

Sofus

eller så prøv at gå på ind på den her hjemme side:

http://www.baby-navne.dk/drengenavne/

Anmeld

1. april 2010

kimfrit

Synes navnet Milo er sødt

Anmeld

1. april 2010

oo

Magne er dejligt rundt og stærkt på samme tid, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.