uh av av måtte en tur forbi herlev igår!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

lululupo

Rosa skriver:

Jeg har også været et smut på fødegangen med smerefulde plukveer - også pga blærebetændelse viste det sig... Det er ikke rart - så rigtig god bedring!

Kh

Rosa

uhh mange tak, gik dit hurtigt væk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

lululupo

Anne85 skriver:

Stakkels dig

Hvordan gjorde det ondt?? Jeg har nemlig også de vildeste plukveer og maven gør virkelig ondt... kunne jo lyde lidt som dit...

Sindsyge plukveer er det eneste jeg mærker til det, måske lidt mange toilet besøg, meeeennn sådan har det nu været længe!! Du må nok hellere få det tjekket

Anmeld

1. april 2010

lululupo

ka-ri-na skriver:

Hej Hej

når man er gravid er der jo mange hormoner i kroppen... Bl.a. Progesteron, det er med til at den glatte muskulatur bliver slap. Urinrøret er glat muskulatur... Derved har bakterierne lettere ved at finde vej op i blæren og man er mere udsat for blære betændelse. Det gælder også i månederne efter fødslen:0) det kan være en fordel f. Eks. at tisse efter sex, så bakterierne kommer ud og væk fra urin røret:0)
mht. Penicilinen, skal du ikke være nervøs for lille pigen:0) knus og god bedring

Orv det har du da helt styr på, dejligt og beroligende Åhhh ja den med hormornerne, de viser deres ansigt på godt og ondt kan man vist roligt sige!!!

Tak for en fine forklaring og må vist hellere passe godt på også efter fødsel!!!

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Ej øv øv rigtig god bedring. 

Anmeld

1. april 2010

lululupo

Diana... skriver:

Ej øv øv rigtig god bedring. 

1000 tak.....

Anmeld

1. april 2010

Sisley

lululupo skriver:

min hedder selexid, og de sagde da også på apoteket det var ok..... Det er nok bare min egen samvittighed, men mon ikk prinsessen også helst vil have vi begger har det godt

Uden tvivl!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.