uh av av måtte en tur forbi herlev igår!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. april 2010

lululupo

Jeg havde bare sååååå ondt i maven, de sygeste plukveer Så da vi ringede derud ville de lige se mig, fik kørt strimmel, taget en masse prøver og øvvv har blærebetændelse Mystisk men det svier slet ikke når jeg tisser, som det ellers normalt går!

Skal have en pencellin kur på 5 dage, øvvvver ikke så meget for piller med prinsessen i maven!

Christina uge 30   Og rigtig god påske til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Chalala85

Ej øvøv altså, men det positive er da at det ikke var værre end en betændelse

Kan godt forstå du ikke er glad for pencilinen men er sikker på din datter nok skal klare den, bare mor ikke har smerter

Da jeg ventede min søn sviede det heller ikke hver gang jeg havde betændelse og det havde jeg dog 5 gange under graviditen.

God påske til dig også

Anmeld

1. april 2010

lululupo

Chalala85 skriver:

Ej øvøv altså, men det positive er da at det ikke var værre end en betændelse

Kan godt forstå du ikke er glad for pencilinen men er sikker på din datter nok skal klare den, bare mor ikke har smerter

Da jeg ventede min søn sviede det heller ikke hver gang jeg havde betændelse og det havde jeg dog 5 gange under graviditen.

God påske til dig også

5 gange, hold da op og her troede jeg at jeg var uheldig.... Stakkels dig1000 tak for de beroligende ord!!!!!!!!!!

Anmeld

1. april 2010

B&J

Godt du fik det tjekket...

men kan sige de sidste 2 gange jeg har haft blærebetændelse eller hvordan det staves gjorde det heller ikke ondt

Anmeld

1. april 2010

Sisley

Jeg har også haft urinvejsinfektion uden smerter - pludselig kunne jeg bare slet ikke tisse.

Du skal ikke være urolig for penicillin - der er nogle bestemte man uden problemer kan tage som gravid. Hvad hedder din? jeg mener min hed Penomax.

Anmeld

1. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har også været et smut på fødegangen med smerefulde plukveer - også pga blærebetændelse viste det sig... Det er ikke rart - så rigtig god bedring!

Kh

Rosa

Anmeld

1. april 2010

Anne85

lululupo skriver:

Jeg havde bare sååååå ondt i maven, de sygeste plukveer Så da vi ringede derud ville de lige se mig, fik kørt strimmel, taget en masse prøver og øvvv har blærebetændelse Mystisk men det svier slet ikke når jeg tisser, som det ellers normalt går!

Skal have en pencellin kur på 5 dage, øvvvver ikke så meget for piller med prinsessen i maven!

Stakkels dig

Hvordan gjorde det ondt?? Jeg har nemlig også de vildeste plukveer og maven gør virkelig ondt... kunne jo lyde lidt som dit...

Anmeld

1. april 2010

Chalala85

lululupo skriver:

5 gange, hold da op og her troede jeg at jeg var uheldig.... Stakkels dig1000 tak for de beroligende ord!!!!!!!!!!

Ja tror jeg var lidt udsat desværre, men sådan er det jo så forskelligt

Så lidt da, kommer gerne med lidt berligende ord på noget jeg har prøvet. Det er ikke noget værre end at være gravid og uvis.

Anmeld

1. april 2010

Ni-ko-li-ne

lululupo skriver:

Hej Hej

når man er gravid er der jo mange hormoner i kroppen... Bl.a. Progesteron, det er med til at den glatte muskulatur bliver slap. Urinrøret er glat muskulatur... Derved har bakterierne lettere ved at finde vej op i blæren og man er mere udsat for blære betændelse. Det gælder også i månederne efter fødslen:0) det kan være en fordel f. Eks. at tisse efter sex, så bakterierne kommer ud og væk fra urin røret:0)
mht. Penicilinen, skal du ikke være nervøs for lille pigen:0) knus og god bedring

Anmeld

1. april 2010

lululupo

Sisley skriver:

Jeg har også haft urinvejsinfektion uden smerter - pludselig kunne jeg bare slet ikke tisse.

Du skal ikke være urolig for penicillin - der er nogle bestemte man uden problemer kan tage som gravid. Hvad hedder din? jeg mener min hed Penomax.

min hedder selexid, og de sagde da også på apoteket det var ok..... Det er nok bare min egen samvittighed, men mon ikk prinsessen også helst vil have vi begger har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.