Sjove ting som mit og dit barn gør!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

N&J

Diana... skriver:

Ha ha super tråd. 

Lucas er jo en lille bisse  han elsker os det med køkkenrulle og toilet papir 

Nå vi laver mad og han er med i køkkenet har vi en kommode med vores tøj i og der bytter han så rund på alt tøjet så hans er i min skuffe osv. og han legetøj skal selvfølgelig os der ned

Han har fundet ud af hvordan man åbner det gitter vi har mellem stuen og køkkenet så nå vi alle sidder inde i stuen går han hen til gitteret får vores opmærksomhed giver os et lille djævle smil og åbner den så og stikker af  selv om han ved han ikke må  

Han elsker og slukke fjernsynes når vi se det. 

Han har 2 store kasser legetøj i stuen og på værelset og der bliver alt legetøjet os helt ud og kommer så i de andre kasser så mor kan sortere det hele igen igen

God påske alle sammen 

Han er da en lille laban, ham Lucas.. ved ikke helt hvad det er med tøj, Nikita smider det op i luften og elsker at rydde tøj ud af skabet/skuffen.. 

Bare vent inden længe så kan han åbne døren ud til.. ;O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

TbCp

NikitasMoar skriver:

Haha.. hvor er hun dejlig, ja men så har hun vist bestemt hvor hun skal sove den aften.. 

Jeps

Det var da ikke til at stå for

Anmeld

6. april 2010

Mira0911

Julie tager gerne toiletpapir og køkkenrulle udover det hele, sidder til sidst og gnasker i pap røret...

Tit stiller hun sig på alle 4, benene i sofaen og hænderne på sofabordet og så går det der ud af med at rokke med hovedet for vildt.

Anmeld

6. april 2010

N&J

MoarJ skriver:

Julie tager gerne toiletpapir og køkkenrulle udover det hele, sidder til sidst og gnasker i pap røret...

Tit stiller hun sig på alle 4, benene i sofaen og hænderne på sofabordet og så går det der ud af med at rokke med hovedet for vildt.

En lille hevymetal pige.. hihi

Anmeld

6. april 2010

Mira0911

NikitasMoar skriver:

En lille hevymetal pige.. hihi

Ja det tror jeg på...

Anmeld

8. april 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jamen for søren.. Jeg kan jo fylde flere sider, min datter laver de sjoveste ting.
Men en af de gode var her den anden dag. Hun var blevet puttet og efter en times tid gik jeg op for at se om hun sov.
Og dette mødte mig

Hmmmm meget mystisk.... indtil jeg hørte fnisen fra soveværelset og kom ind og så dette:

Dejlige tøs!   

Anmeld

9. april 2010

Sommerfuglelarven

- Min datter på knap 4 år lister tit ind og putter i vores seng, så stjæler hun min dyne og pude og lægger sig til at sove, og hun skal da helst ligge på tværs af hele sengen!

- Hun prøver ALTID at finde en undskyldning for ikke at sove; så er hun tørstig, så skal hun tisse, så er hun sulten, så mangler der en bamse osv. - og faderen har det med at hoppe på dem

- Hvis hun virkelig gerne vil noget, så får vi lige charmeansigtet; hovedet på skrå, misseøjne og et sødt lille smil, og så siger hun "Pleeeeeaaaaassssseeeee mor/far" - hvor hun har det "please" fra, det aner jeg ikke!

Anmeld

11. april 2010

N&J

Sommerfuglelarven skriver:

- Min datter på knap 4 år lister tit ind og putter i vores seng, så stjæler hun min dyne og pude og lægger sig til at sove, og hun skal da helst ligge på tværs af hele sengen!

- Hun prøver ALTID at finde en undskyldning for ikke at sove; så er hun tørstig, så skal hun tisse, så er hun sulten, så mangler der en bamse osv. - og faderen har det med at hoppe på dem

- Hvis hun virkelig gerne vil noget, så får vi lige charmeansigtet; hovedet på skrå, misseøjne og et sødt lille smil, og så siger hun "Pleeeeeaaaaassssseeeee mor/far" - hvor hun har det "please" fra, det aner jeg ikke!

Det der ansigt, jeg ved ikke hvor de børn får det fra, men jeg kan simpelthen ikke stå for det.. min datter kan allerede, selvom hun ikke kan "snakke", sno hendes mor om lillefingeren.. 

Anmeld

11. april 2010

NinaNymannMadsen

min datter på næsten 10 mdr har det med at vågne før os og gerne om natten så kommer hun over og putter og det elsker vi alle sammen og så sover vi igen og når hun så vågner er hun helt lydløs og lige pludselig bliver man sparket til eller stlået eller så klider hun en lige hvor hun kan komme til... dejlig måde at vågne på og så ligger hun og smiler over hele hovedet. og nu da hun har fået tænder så laver hun hele tiden ansigter og viser tænder på sådan en rigtig rigtig sød måde.

og siger jeg nej til hende hvis hun piller ved et eller andet hun ikke skal ha fat i så kikker hun bare på mig med et kæmpe smil på læberne og man kan bare se at hvis hun kunne snakke så ville hun sige haha mor det er da noget du tror og så piller hun videre.

Anmeld

11. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi var idag i madsby park.

En bekymret forældre til et af de større børn; Hey der kravler en lille dreng rundt heroppe.

Frederic; hej hej, se en pige...

Mor; det er helt okay, han tager selv turen ned gennem rør'et og har prøvet det før...

En anden forældre; han er kær, hvad hedder han?

Mor; frederic

Forældren igen; en frække frederic...

De står så alle deroppe og venter, de vil lige se den lille dreng tage turen, selv de større drenge står og venter...

En forældre igen; skal vi hjælpe ham?

Mor; nope, han kan selv...

Mor - står nede hvor han kommer ud og spørger gennem rør'et; kommer du frederic?

Andre forældre står også og venter der hvor de kommer ud

Op kommer hans hue og så ansigtet i et kæmpe smil; Hej mor.

Han kaster sig ind i rør'et, med hovedet først og på maven.

Ret enstemigt kommer det oppe fra start af rør'et; hold da op..

Frederic kommer fnisende og klukkende ud - når som sædvanlig lige at fange hans jakke, inden han dumper fra platform og ned i sandet.

De andre rundt om os; han er godt nok modig og så kommer han bare ud med smil i hele ansigt - og ikke særlig gammel hva?

Mor; han er lidt over 1½ år. (men i forhold til de 12-14 årige og de voksne, kan jeg godt se han virker lille)

Frederic; en tur mere mor...

1: kan lige ane hans kæmpe smil...

2: et ældre billed af den rutshebane han selv kørte utalige gange ned af idag...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.