Sjove ting som mit og dit barn gør!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

N&J

LouiseVous skriver:

Nej hvor ligner vores døtre hinanden Og sikke en sød og sjov tråd

Astrid EEEEEELSKER at tømme køkken skuffen med vaskekluder/ hagesmækker/ viskestykker og skuffen nedunder med bagepapir/ sølvpapir..
Hvis man så siger: nej du må ikke. Kigger hun på mig, og griner så alle tænder kan ses og øjnene knibet sammen. Totalt sødt så her kan hun skam også allerede sno alle i familien.

Ellers elsker hun dyr lige nu, så hun kravler da selv op i sofaen, og hvis ikke det vare fordi jeg havde alle de ting i vindueskarmen, ja så var hun dælme kravlede videre for at ku komme op og banke på ruden for at råbe : SE SE
Og sammentidig prikke til ruden med pege fingren,. Kun for at jeg skal se hesten, de 2 får og de 3 lam der går over på marken lige overfor. Det er virkelig sødt, men mega farlig med sådan en abekat..

Det er da nogle små abekatte vi har fået os, Nikita kravler heldigvis ikke op i sofaen herhjemme, da den er for høj, ellers var der en plante eller to der ville lægge på gulvet.. men hvor er det hyggeligt at Astrid vil vise dig de søde dyr... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

N&J

Oppe den da lige.. kunne da være der sad en derude med endnu en sjov ting deres barn gør.. 

Anmeld

1. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Har da godt nok en ældre en.... Laved også en tråd med det dengang..

Vi sidder alle 3 i aftensmaden og Frederic sidder for bordenden - leger hans gaffel er gummiged og hans pasta'er er byggeklodser.

Mor: Frederic skal du i bad?

Frederic stopper et sek, kigger op og svarer; ja mig bad.. og fortsætter hans flytten pasta.

Far kigger over på mor; skal du ikke også i bad?

Mor; nej.

Far; hvorfor?

Frederic stopper atter op, kigger med hovedet på skrå over på far og siger; Mor sagde nej! Hvor efter han atter leged flyttemand..

Anmeld

1. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Vi har i dag været ude hos min veninde som skal passe Astrid på lørdag. Min veninde + hendes familie har en del katte så hun hentede en kat ind. Astrid syntes den var veldig sød så den blev klappet lidt (Astrid's måde at ae på). Jeg ved ikke hvad det er, men Astrid har åbenbart lige fundet ud af hun har en næse, og det har vi jo også, men dyrene har jo også så de bliver peget på. Og efter Astrid havde fundet katten's næse, blev øjnene fundet. Astrid lagde hovedet på skrå og så på kattens ansigt og rynkede brynene. Sådan blev hun ved- det så total nuttet ud, og vi var flade af grin:')

Anmeld

1. april 2010

N&J

Frederic's moar skriver:

Har da godt nok en ældre en.... Laved også en tråd med det dengang..

Vi sidder alle 3 i aftensmaden og Frederic sidder for bordenden - leger hans gaffel er gummiged og hans pasta'er er byggeklodser.

Mor: Frederic skal du i bad?

Frederic stopper et sek, kigger op og svarer; ja mig bad.. og fortsætter hans flytten pasta.

Far kigger over på mor; skal du ikke også i bad?

Mor; nej.

Far; hvorfor?

Frederic stopper atter op, kigger med hovedet på skrå over på far og siger; Mor sagde nej! Hvor efter han atter leged flyttemand..

ja så kan han lære det, ham farmand.. 

Nikita leger også med maden, men på den der, der sidder da en vovvov nede på gulvet og tager imod maden som jeg smider

Syntes simpelthen ham Frederic siger nogle sjove ting.. aå sidder med en hel forventningsglæde til det bliver min tur... 

Anmeld

1. april 2010

N&J

LouiseVous skriver:

Vi har i dag været ude hos min veninde som skal passe Astrid på lørdag. Min veninde + hendes familie har en del katte så hun hentede en kat ind. Astrid syntes den var veldig sød så den blev klappet lidt (Astrid's måde at ae på). Jeg ved ikke hvad det er, men Astrid har åbenbart lige fundet ud af hun har en næse, og det har vi jo også, men dyrene har jo også så de bliver peget på. Og efter Astrid havde fundet katten's næse, blev øjnene fundet. Astrid lagde hovedet på skrå og så på kattens ansigt og rynkede brynene. Sådan blev hun ved- det så total nuttet ud, og vi var flade af grin:')

Hehe.. hvor er det hyggeligt.. her er det mere de store kattedyr fra The Lion Man der er et hit, Nikita "klapper" lidt hårdt på hunden hjemme ved mine forældre.. men glæder mig til hun får lært at ae som Astrid gør.. man skulle altså have en videokamera på sig og parat konstant, så man kunne fange alle de gyldne øjeblikke

Anmeld

1. april 2010

TbCp

Jamen for søren.. Jeg kan jo fylde flere sider, min datter laver de sjoveste ting.
Men en af de gode var her den anden dag. Hun var blevet puttet og efter en times tid gik jeg op for at se om hun sov.
Og dette mødte mig

Hmmmm meget mystisk.... indtil jeg hørte fnisen fra soveværelset og kom ind og så dette:

Anmeld

1. april 2010

Jules

Tjuhl skriver:

det er godt nok min niece på 2 1/2, men håber den gælder

for nogle dage siden sad hun sammen med Moster Rikke og kiggede i et fotoalbum fra da mine søstre var i Paris sammen som teenagere. Min søster Rikke er dybt imponeret over, at Carla (niecen) kan genkende mor (min søster Ditte) og Moster Hatte (Rikke) på billederne, da de både har anden hårfarve og frisure nu. De får bladret om på et billede fra Disney Land hvor Ditte sidder ved siden af en mand med et græskarhoved på (i anledning af halloween) og Carla siger glad "det' mor!" og peger på sin mor. "ja, det er rigtigt!" siger Moster Rikke. Hvorefter Carla peger på græskarmanden og siger "det' Carla!"

Hihi...Nååårh hvor sødt:)

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Ha ha super tråd. 

Lucas er jo en lille bisse  han elsker os det med køkkenrulle og toilet papir 

Nå vi laver mad og han er med i køkkenet har vi en kommode med vores tøj i og der bytter han så rund på alt tøjet så hans er i min skuffe osv. og han legetøj skal selvfølgelig os der ned

Han har fundet ud af hvordan man åbner det gitter vi har mellem stuen og køkkenet så nå vi alle sidder inde i stuen går han hen til gitteret får vores opmærksomhed giver os et lille djævle smil og åbner den så og stikker af  selv om han ved han ikke må  

Han elsker og slukke fjernsynes når vi se det. 

Han har 2 store kasser legetøj i stuen og på værelset og der bliver alt legetøjet os helt ud og kommer så i de andre kasser så mor kan sortere det hele igen igen

God påske alle sammen 

Anmeld

6. april 2010

N&J

TbCp skriver:

Jamen for søren.. Jeg kan jo fylde flere sider, min datter laver de sjoveste ting.
Men en af de gode var her den anden dag. Hun var blevet puttet og efter en times tid gik jeg op for at se om hun sov.
Og dette mødte mig

Hmmmm meget mystisk.... indtil jeg hørte fnisen fra soveværelset og kom ind og så dette:

Haha.. hvor er hun dejlig, ja men så har hun vist bestemt hvor hun skal sove den aften.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.