fee, skal i aktivering på mit arbejde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Frederic's moar skriver:

Det er fordi at da arbejdsskaden skete for ca. 3 år siden, skulle vi ikke alt der her igennem....

Har en kollega der også er blevet opereret i ben, han skal også igennem dette.... Vi har så snakket om at slå os sammen og smide de alm kontordamer ud... Vores chef, pia - hendes lillesøster jeanette (kontordame) - deres bror Alex (lastbil bjærgermand) og deres pensioneret far, thom. (han var med til at starte dansk autohjælp op i sin tid og sikke mange røver historier han kan)

Men det er et familie firma... Så det kommer vi nok ikke langt med.

Hej Hej
jeg blander mig lige... I oktober sidste år kom der nye regler på sygedagpenge området... Man er nu mere OBS på at folk ikke nødvendigvis SKAL være 100% væk fra arb pladsen under en sygemelding:0) man er fra regeringens side pålagt den opgave at se på hvor vidt der evt er andre arb opgaver man kan udføre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

ka-ri-na skriver:

Hej Hej
jeg blander mig lige... I oktober sidste år kom der nye regler på sygedagpenge området... Man er nu mere OBS på at folk ikke nødvendigvis SKAL være 100% væk fra arb pladsen under en sygemelding:0) man er fra regeringens side pålagt den opgave at se på hvor vidt der evt er andre arb opgaver man kan udføre...

jeps. det må bare ikke have noget at gøre med - i - om ens normale arbejds områder...

Anmeld

31. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

puh ha ja, godt det ik er mig der sidder der, men ja dejligt med arbejdet, er da helt klart at foretrække

Det kan også være noget af et puslespil, hvis det bare vælter ind med ture osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.