... Det nye system er da helt hen i vejret....
Ved da godt at der er nogle der misbruger det, men hali hallo hvorfor skal vi så alle straffes kollektivt? Har jo fast arbejde....
Var til 'syge' samtale på det lokale jobcenter, første gang jeg har sat mine ben sådan et sted.
Kom til at give hende et for fast/ hårdt håndtryk
og øjenkontakt havde hun da slet intet af. Ved ikke om dem der normalt kommer der kigger ned i bordet osv.
Hun skulle bedømme om jeg var klar til at arbejde, ja min hjerne har da været klar siden jeg vågned op fra operationen - men tommel? nej...
Så jeg skal i aktivering på mit arbejde, men må intet lave der har med mit normale arbejdsområde at gøre. ( køre lastbil, vaske og rengøre dem, rydde op, lege med gasbrænder osv) Så skal sidde på kontor - altså på min flade i minimum 10 timer og max 33 timer om ugen. Helt klart at det de 33 timer jeg går efter og det er kun lidt over 6 timer om dagen.
Spurgte hende også om jeg så måtte gå ud til mine kollega'er for at give dem ture, for det er jo ellers noget vi normalt selv kommer ind og henter på kontoret... Heller ingen humor der...
Så på tirsdag starter jeg i aktivering... Det er lidt komisk..
Anmeld