Hvad laver du i fritiden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

MariaJ

Jeg er ikke god til organiserede fritidsaktiviteter, hvor man skal komme på et bestemt tidspunkt, fordi jeg tit har lange arbejdsdage og rejser meget. Men når jeg har god tid elsker jeg at lave mad, bage, læse bøger og løber lidt for motionens og velværets skyld. Ellers bruger jeg fritiden på at være sammen med min mand, lege og gå tur med vores hund, se film eller serier på tv og hænger nok egentlig alt for meget på nettet

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

cami87

det meste af min fritid bruger jeg på min hest har en dejlig ox araber hoppe.. som jeg ca bruger 3 timer på hver dag. ellers har jeg bare noget kvalitetstid med manden og hans datter og selvfølgelig er vi også en del sammen med vores familie.

og forhåbentligt skal vi også til at bruge noget tid på en baby på et tidspunkt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Fritid...??????????

tja! Når jeg har fritid bruger jeg den på spinning og landevejscykling.

Skal på træningslejr på Mallorca om ganske kort tid.  

Både min mand og jeg cykler. Han kører dog licens. Så det kræver en del planlægning at vi skal træne begge to.

Anmeld

1. april 2010

Rahmberg.dk

Sikke nogle fede interesser nogle af jer har

Det er bare så vigtigt for ens velvære man har lidt hobby tid.

Paw og Camilla.: Sikke en smuk mule

Sådan en har jeg også .. altså en Ox, det er bare en dejlig hingst.

Wa`Heed El Haakim

Anmeld

1. april 2010

Cris

Miamaja skriver:

jeg bruger min tid paa ham her http://afghanhound.yolasite.com/

Nej! Er du i gang med at lave en hjemmeside for at vise billeder af Tio??? Hvor er det sjovt! men jeg håber, at den stakkels Nemo ikke bliver glemt!   Hehe... Hvis jeg havde et hus med en ordenlig have, så ville jeg gerne også have en hund. Men jeg har ikke så meget lyst til det i lejligheden...

Anmeld

1. april 2010

Vingummien

Den bruger jeg på min dejlige dreng Og lektier.

Og selvfølgelig de få veninder jeg har. MEn nyder bare at hygge med knægten og komme ud i naturen med ham osv

Anmeld

1. april 2010

cami87

Rahmberg.dk skriver:

Sikke nogle fede interesser nogle af jer har

Det er bare så vigtigt for ens velvære man har lidt hobby tid.

Paw og Camilla.: Sikke en smuk mule

Sådan en har jeg også .. altså en Ox, det er bare en dejlig hingst.

Wa`Heed El Haakim

sikke en dejlig hingst du har dig.. det kunne være de skulle lave en lille føller en dag

Anmeld

1. april 2010

otlitrom

Min fritid bruger jeg på træning ca. 4 gange om ugen. Spinning og bodycombat som regel. Derudover maler og tegner jeg en del.. Til husbehov! Baby.dk er også en tidssluger. Og projekt baby, ikke at forglemme.

Derudover arbejder jeg på et plejehjem som afløser, da jeg læser til sygeplejerske og ikke synes at SU er noget at råbe hurra for

Venner/veninder, en tur på café, besøge min far, fotografere og nyde livet Der er nok at give sig til!

Anmeld

2. april 2010

ivfmarie

Min fritid går med hundetræning, og hundesport på konkurrenceplan. Jeg er agilitytræner, og dyrker selv agility med vores 2 årige labrador. Når der er fritid i "overskud" bruger jeg den gerne på mig selv - træne eller løbe eller anden form for selvforkælelse. Nå, ja.. faktis er jeg også så vild med mit arbejde at jeg tit bruger lidt af min egen tid på at forberede eller læse noget fagligt.

Marie

Anmeld

2. april 2010

Miamaja

Cris skriver:

Nej! Er du i gang med at lave en hjemmeside for at vise billeder af Tio??? Hvor er det sjovt! men jeg håber, at den stakkels Nemo ikke bliver glemt!   Hehe... Hvis jeg havde et hus med en ordenlig have, så ville jeg gerne også have en hund. Men jeg har ikke så meget lyst til det i lejligheden...

Jamen altsaa, jeg er helt skudt i den hund - Han er simpelthen bare saa fantastisk dejlig (og han sover i vores sovevaerelse i sin seng)! Og saa er mit nye projekt jo at deltage med ham i race show, og jeg kender intet til det, saa jeg skal igang med nogle boger og skal gaa til show traening med ham, saa jeg kan finde ud af det. vi starter med hvalpe traning d. 21 april!

Han er bare den dejligeste hvalp jeg har kendt - Han er utrolig laerenem og helt usaedvanlig blid med smaa born- han springer ikke op ad folk og er meget velopdragen allerede og kaerlig og NEM. Han kan sitte og gi' pote og laegge sig ned. Han ligger og sover dagen vaek i haven eller i sin seng indtil han skal ud og gaa en tur. Nemmere en hvalp har jeg ikke kendt til!!

Renlighed gaar ogsaa bare der ud af, med en hel uge uden uheld!! Dejligt. Men han er utrolig kraesen! det skal helst vaere kod det hele for han gider!

Det er bare den helt ideelle race for vores familie og jeg fatter ikke hvorfor denne race ikke er mere udbredt for det er en usaedvanlig dejlig og NEM familie hund. Jeg er bare vildt overrasket over hvor nem han er i forhold til vores gamle hund, og dem jeg ellers har kendt til.

Jamen altsaa jeg kunne blive ved.. hihi men ja, vi maa ikke glemme vores gamle Nemo! Han er her jo ogsaa med alle sine 21 tennisbolde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.