Cris skriver:
Nej! Er du i gang med at lave en hjemmeside for at vise billeder af Tio??? Hvor er det sjovt! men jeg håber, at den stakkels Nemo ikke bliver glemt!
Hehe... Hvis jeg havde et hus med en ordenlig have, så ville jeg gerne også have en hund. Men jeg har ikke så meget lyst til det i lejligheden...
Jamen altsaa, jeg er helt skudt i den hund - Han er simpelthen bare saa fantastisk dejlig (og han sover i vores sovevaerelse i sin seng)! Og saa er mit nye projekt jo at deltage med ham i race show, og jeg kender intet til det, saa jeg skal igang med nogle boger og skal gaa til show traening med ham, saa jeg kan finde ud af det. vi starter med hvalpe traning d. 21 april!
Han er bare den dejligeste hvalp jeg har kendt - Han er utrolig laerenem og helt usaedvanlig blid med smaa born- han springer ikke op ad folk og er meget velopdragen allerede og kaerlig og NEM. Han kan sitte og gi' pote og laegge sig ned. Han ligger og sover dagen vaek i haven eller i sin seng indtil han skal ud og gaa en tur. Nemmere en hvalp har jeg ikke kendt til!!
Renlighed gaar ogsaa bare der ud af, med en hel uge uden uheld!! Dejligt. Men han er utrolig kraesen! det skal helst vaere kod det hele for han gider!
Det er bare den helt ideelle race for vores familie og jeg fatter ikke hvorfor denne race ikke er mere udbredt for det er en usaedvanlig dejlig og NEM familie hund. Jeg er bare vildt overrasket over hvor nem han er i forhold til vores gamle hund, og dem jeg ellers har kendt til.
Jamen altsaa jeg kunne blive ved.. hihi men ja, vi maa ikke glemme vores gamle Nemo! Han er her jo ogsaa med alle sine 21 tennisbolde....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld