Hvad laver du i fritiden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.099 visninger
21 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Rahmberg.dk

Hvad laver du i din fritid ?

Jeg bruger tiden på blandt andet fotografering af mennesker og dyr.
se evt mine billeder hvis du har lyst her

Derudover bruger jeg meget tid på heste, har selv en og ellers har vi både tilridningsheste, salgsheste og de andres privatheste i stalden.
Så jeg nyder omgangen med hestene, nyder en tur ud under åben himmel med en dejlig kammerat som aldrig siger en imod og som altid er glad når man kommer

Har du lyst kan du se nogle af staldens salgsheste her

For tiden nyder jeg nogle gode ture på en fantastisk lækker oldenborg der er i salg, og den er bare så god som dagen er lang, og ligeså stabil, og ikke mindst smuk.
Det er dejligt at have sådanne muligheder og jeg nyder hver eneste af hestene jeg lærer at kende.

Og bedste at det hele så er jeg opladet med ny energi når jeg kommer hjem til ungerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Miamaja

jeg bruger min tid paa ham her http://afghanhound.yolasite.com/

Anmeld

31. marts 2010

oo

hmm...på Søren og August og bøger og musik og skoven og solskin i gården og baby.dk og venner og veninder og søstre og bror og være moster og datter og datter-datter og niece og svigerinde og tante og mor in-spe

Anmeld

31. marts 2010

Rahmberg.dk

Miamaja: Cool hund.

Han ser rigtig delig ud, hvor gammel er han ?

Anmeld

31. marts 2010

Mutti2

Rahmberg.dk skriver:

Hvad laver du i din fritid ?

Jeg bruger tiden på blandt andet fotografering af mennesker og dyr.
se evt mine billeder hvis du har lyst her

Derudover bruger jeg meget tid på heste, har selv en og ellers har vi både tilridningsheste, salgsheste og de andres privatheste i stalden.
Så jeg nyder omgangen med hestene, nyder en tur ud under åben himmel med en dejlig kammerat som aldrig siger en imod og som altid er glad når man kommer

Har du lyst kan du se nogle af staldens salgsheste her

For tiden nyder jeg nogle gode ture på en fantastisk lækker oldenborg der er i salg, og den er bare så god som dagen er lang, og ligeså stabil, og ikke mindst smuk.
Det er dejligt at have sådanne muligheder og jeg nyder hver eneste af hestene jeg lærer at kende.

Og bedste at det hele så er jeg opladet med ny energi når jeg kommer hjem til ungerne

Hvilken fritid??????????????????????

Hihi..... Jeg bruger aaaaaaalt min tid på min dejlige datter og lektier. Når jeg endeligt har lidt tid til mig selv, må jeg indrømme at den bliver brugt foran fjernsynet eller i sengen!!

Har så mange ting jeg gerne ville bruge tid på.... men tiden er der bare desværre ikke!!

Foresten, hvor er det nogle super gode billeder på det link du har lagt ind

Knus

Anmeld

31. marts 2010

Mor.sander

Min fritid bruger jeg først og fremmest på ungerne og manden.

Men når ungerne ikke er hjemme bruger jeg min tid med min udlejers 5 islanske heste, som jeg kan bruge og ride på som var det mine egne.

Så bruger jeg noget tid på at spille world og warcraft, elsker at kunne forsvinde ind i den verden og bare super woman.

Og til sidst men ikke mindst bruger jeg min fritid på at være formand for ADHD foreningen på Bornholm.

Anmeld

31. marts 2010

Diana...

Min fritid bruger jeg på projekt hus og have lige nu er vi i gang med haven som ligner en byggeplads da vi har renoveret hus fuld ud så nu skal haven have en tur så vi kan bruge den til sommer :)

Anmeld

1. april 2010

Jordbærpigen

Jeg bruger min fritid på at gå til yoga, dyrke fitness, se veninderne, være sammen med min kæreste og familie, læse en bog, bage kager og bare slappe af fra en nogle gange hektisk hverdag i vuggestuen.

Anmeld

1. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Lige nu har jeg ikke andet end fritid Men den bruger jeg på at træne og læse bøger. Er begyndt på en serie om firmaet plan b af Henrik Desmond. Den er rigtig god

Anmeld

1. april 2010

wamse

uhhh det første jeg tænkte var: Fritid, hvad er det??

Min fritid bruger jeg på at læse lektierne til seminariet Andet er der ikke tid til. Ej på tirsdag starter jeg til Zumba, så 1 time hver tirsdag er hvad min fritid kan løbe sig op på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.