eva??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

Diana...

Zette skriver:

Hvad pokker er der pinligt i det? At Eva tilfældigvis får dagens kram som den første?

Nu drejer hele tråden sig IKKE om Eva - så synes det er pænt plat at hentyde til det. Der er mange andre der bliver nævnt i den tråd, men du har måske glemt at læse den...

Hilsen

Zette

Som uddeler dagens kram til hvem der passer hende.

Hov min tommel op er forsvundet men det skulle så lige være her ha ha. 

Her helt enig. 

Knus Diana der kom til at give 2 dagens kram  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Bare mig..

Alt det der er sket herinde, er gået fuldstændig forbi min næse.. Men jeg blev bare lige lidt nysgerrig, hvad er det der kram noget??  Det lød lidt spændende

Marikka...

Anmeld

31. marts 2010

Diana...

marikka skriver:

Alt det der er sket herinde, er gået fuldstændig forbi min næse.. Men jeg blev bare lige lidt nysgerrig, hvad er det der kram noget??  Det lød lidt spændende

Marikka...

Jamen der er en tråd der hedder dagens kram eller noget og der giver man så et kram til dem man synes der skal havde et kram det kan være en her inde eller ude i det virkelige :) Der har før været sådan en tråd og det er nu lidt hyggeligt. 

Anmeld

31. marts 2010

Bare mig..

Diana... skriver:

Jamen der er en tråd der hedder dagens kram eller noget og der giver man så et kram til dem man synes der skal havde et kram det kan være en her inde eller ude i det virkelige Der har før været sådan en tråd og det er nu lidt hyggeligt. 

Arh sådan.. Det har jeg da aldrig set.. hehe

Tak for svaret..

Anmeld

31. marts 2010

A.

Ej altså ,, syntes sgu det hele er så overdrevent ,, Der laves alle mulige tråde og hva ved jeg ..  Ingen er døde.

altså hvis du synes at det er overdrevent så lade være svare da kan bare se at mange har ondt i røven over noget spørger efter eva da jeg kun ikke finde hende da jeg brugte profilsøgning så troede at hun blev væk er ikke her 24/h har også liv ved siden baby.dk så er ikke med hvorfor hakker i på folk med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.