eva??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

A.

hvor er du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Mira0911

Hun er online nu...

Anmeld

31. marts 2010

mariamiss6

A. skriver:

hvor er du?

LOL det må være dig der er blevet væk, for Eva har da været her hele tiden hehe.... Der er da dagligt indlæg fra Eva (tror jeg nok, næsten i hvert fald)

Anmeld

31. marts 2010

Lady Marion <3

Ej altså ,, syntes sgu det hele er så overdrevent ,, Der laves alle mulige tråde og hva ved jeg ..  Ingen er døde.

Anmeld

31. marts 2010

Miamaja

mariamiss6 skriver:

LOL det må være dig der er blevet væk, for Eva har da været her hele tiden hehe.... Der er da dagligt indlæg fra Eva (tror jeg nok, næsten i hvert fald)

haha.. griner paa den sode maade

Anmeld

31. marts 2010

mariamiss6

Muffi . skriver:

Ej altså ,, syntes sgu det hele er så overdrevent ,, Der laves alle mulige tråde og hva ved jeg ..  Ingen er døde.

Måske denne bruger bare ikke har set Eva på det seneste???? og bare TROR at hun mangler.... Der er jo ingen der siger noget som helst om noget som helst...

Anmeld

31. marts 2010

mariamiss6

Miamaja skriver:

haha.. griner paa den sode maade

Dejligt. for det var også sådan den skulle forstås...

Anmeld

31. marts 2010

Lady Marion <3

mariamiss6 skriver:

Måske denne bruger bare ikke har set Eva på det seneste???? og bare TROR at hun mangler.... Der er jo ingen der siger noget som helst om noget som helst...

Jo ok måske   Men nu er der også dagens kram  Syntes det er blevet næsten pinligt

Anmeld

31. marts 2010

mariamiss6

Muffi . skriver:

Jo ok måske   Men nu er der også dagens kram  Syntes det er blevet næsten pinligt

Jaaaah måske lidt. Men det ændrer jo stemningen til det bedre hver gang, så det er da dejligt

Anmeld

31. marts 2010

smokin

Muffi . skriver:

Hvad pokker er der pinligt i det? At Eva tilfældigvis får dagens kram som den første?

Nu drejer hele tråden sig IKKE om Eva - så synes det er pænt plat at hentyde til det. Der er mange andre der bliver nævnt i den tråd, men du har måske glemt at læse den...

Hilsen

Zette

Som uddeler dagens kram til hvem der passer hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.