Zette skriver:
Der er heller ingen der sparker mig deroppe, måske lidt længere ude i siden (jeg ved hun ligger med hovedet nedaf) men jeg har aldrig mærket det sådan rigtig i ribbenene. Jeg "tror" jeg har mærket hikke - men jeg er langt fra sikker.. for de siger jo det føles som bump i maven, men tænker at hun konstant laver bump derinde... jeg ligger ned om aftenen men der er mine ribben så ØMME. I skolen sagde læreren jeg bare kunne nappe en halv time i frikvarteret på sofaen i foyeren, men hvem gør lige det med en halv skole der glor på én.
Hvor sjovt du siger det, for det er lige præcis mig..
Det hele.. Jeg er også sikker på jeg har mærket min pige hikke, for der kommer sådan nogen gange en konstant, ja, hikkende fornemmelse i maven nogen gange.. Og hun ligger også med hovedet ned af, og det er nede omkring min lysken jeg kan mærke det, når jeg kan mærke de her hikkende bump. (ja ved sgu ikke lige hvordan jeg ellers forklare det)
Med hensyn til ribbenene, er det noget af det jeg døjer MEGET med, og jeg har fët tilbudt en seng, som jeg kan ligge mig på, når det bliver for meget, på gymnasiet.. - Men også pga af ryggen...
Men jeg takkede pænt nej, for hvor pinligt er det ikke lige og ligge på en seng i gymnasiet hvor der er 800 andre unge mennesker.. Nej sgu, de glor i forvejen alt for meget.. haha
Anmeld