Mine ribben..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.448 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

smokin

Fuuuuuck - jeg har så ondt i dem - og det bliver garanteret kun værre. Det var dog ulideligt.

Er idag i 31. uge og tænker at der stadig er 8 uger til jeg skal sættes igang, men pyyyyh prinsessen fylder godt. Har virkelig ondt, nogle gode ideer til hvad man kan gøre, andet end at ligne en der herre gerne vil vise maven frem når man går og sidder ned?

Kan iøvrigt ikke forstå det der med maver har først termin i min fødselsforberedelsesgruppe men har mindst mave, og en af de andre er bare KÆMPE... I don't get it

Hej hej

fra hende med de ømme ribben.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Koen.

Zette skriver:

Fuuuuuck - jeg har så ondt i dem - og det bliver garanteret kun værre. Det var dog ulideligt.

Er idag i 31. uge og tænker at der stadig er 8 uger til jeg skal sættes igang, men pyyyyh prinsessen fylder godt. Har virkelig ondt, nogle gode ideer til hvad man kan gøre, andet end at ligne en der herre gerne vil vise maven frem når man går og sidder ned?

Kan iøvrigt ikke forstå det der med maver har først termin i min fødselsforberedelsesgruppe men har mindst mave, og en af de andre er bare KÆMPE... I don't get it

Hej hej

fra hende med de ømme ribben.

ingen ideer til at lette trygget på ribbenen, men det bliver bedre når mavsen synker, er det ihvertfald for mig men du får lige et trøste

Nej fatter heller ikke det med maver! her er det lige omvendt i min jordmodergruppe, jeg har sidst termin, men de andres maver er kun små appelsiner i forhold til min badebold

Anmeld

31. marts 2010

MyBaby

Ih, jeg føler med dig! Jeg kan dog berolige dig med, at det ikke fortsætter! Om et par uger vil babyen sætte sig længere ned i bækkenet og dermed vil den ikke længere sidder helt oppe under ribbenene! Det betyder også, at du kan spise lidt mere og lettere sidde på en stol!

Sådan har det i hvert fald været for mig - men kan selvfølgelig ikke garantere, at det bliver ligesådan for dig - har dog hørt fra flere, at de også har haft det sådan!

Så hold ud lidt endnu!

Anmeld

31. marts 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

ingen ideer til at lette trygget på ribbenen, men det bliver bedre når mavsen synker, er det ihvertfald for mig men du får lige et trøste

Nej fatter heller ikke det med maver! her er det lige omvendt i min jordmodergruppe, jeg har sidst termin, men de andres maver er kun små appelsiner i forhold til min badebold

Hun trykker også så meget at jeg har halsbrand konstant efterhånden... men jeg må være ærlig og sige at jeg har lært at leve med det, utrolig nok

Jeg forstår slet slet ikke det der med maver. Var til FF nr.2 gang og havde jo ikke set dem siden sidst, så der var jo sket en del. Hun var bare KÆMPE! Fuldstændig vildt.

Da jeg fortalte min far om det senere på dagen i telefonen sagde han tørt: har du set den der film på youtube - jeg tør da umuligt gå ind og se den!

Anmeld

31. marts 2010

smokin

MyBaby skriver:

Ih, jeg føler med dig! Jeg kan dog berolige dig med, at det ikke fortsætter! Om et par uger vil babyen sætte sig længere ned i bækkenet og dermed vil den ikke længere sidder helt oppe under ribbenene! Det betyder også, at du kan spise lidt mere og lettere sidde på en stol!

Sådan har det i hvert fald været for mig - men kan selvfølgelig ikke garantere, at det bliver ligesådan for dig - har dog hørt fra flere, at de også har haft det sådan!

Så hold ud lidt endnu!

Åhh jeg glæder mig - snakker vi om et par uger som i 2? Eller som i 4-5? Ellers må jeg få indsat et ekstra stykke med krop...

Anmeld

31. marts 2010

Koen.

Zette skriver:

Hun trykker også så meget at jeg har halsbrand konstant efterhånden... men jeg må være ærlig og sige at jeg har lært at leve med det, utrolig nok

Jeg forstår slet slet ikke det der med maver. Var til FF nr.2 gang og havde jo ikke set dem siden sidst, så der var jo sket en del. Hun var bare KÆMPE! Fuldstændig vildt.

Da jeg fortalte min far om det senere på dagen i telefonen sagde han tørt: har du set den der film på youtube - jeg tør da umuligt gå ind og se den!

uhh stakkels dig, har slet ikke døjet med halsbrand men nu vare det ikke SÅ lang til før den lille lækre malou vil ud til sin mor, så håber hun snart hopper længer ned og gør lidt plads til det indre

gad vide hvad det er for en film, om det bare er en total skræmme film

Anmeld

31. marts 2010

MyBaby

Zette skriver:

Åhh jeg glæder mig - snakker vi om et par uger som i 2? Eller som i 4-5? Ellers må jeg få indsat et ekstra stykke med krop...

Jeg tror, at jeg blev "befriet" omkring uge 33-34! Men det kan måske godt være lidt forskelligt, hvornår maven synker ned!

Jeg overvejede virkelig også, at forlænge min overkrop en 10-20 cm!!!  Det føles ikke som om, man lige er lavet til at have babyen siddende deroppe og sparke rundt! Måske kan det også have noget at gøre med, at jeg ikke er så lang i overkroppen.

Men du må bare slænge dig i sofaen og flade ud indtil maven synker!

Anmeld

31. marts 2010

Bare mig..

Jeg er 33+6 henne, og jeg har IKKE!!!! fået lettet trykket.. Jeg døjer SÅ meget med det. Især højre side. Det er ikke spark jeg mærker, men det er en konstant ømhed i ribbenene. (har aldrig mærket sparkene i ribbenene.)

Det er virkelig bare ikke sjovt.

Når det er rigtig slemt her, så kører jeg ligesom hånden og trykker ned fra ribbenene og ned. Altså trykker hånden oppe fra brystet og ned over ribbenene nogen gange, og det hjælper.. Jeg ved ikke om man må, men det er stame dejligt, og så er det lige som om hun så forstår det Hun er satme en lille bandit, for avvv hvor gør det ondt når hun ligger der..

Anmeld

31. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MyBaby skriver:

Så hold ud lidt endnu!

Vil du ikke komme hjem til  mig og forklare min mave og Jonathan det? Jeg er 36+3 nu og hans fusser sidder helt oppe i ribbenene det meste af dagen, så jeg må ligge eller sidde tilbagelænet i sækkestol hvis jeg skal holde det ud om aftenen...

Anmeld

31. marts 2010

smokin

marikka skriver:

Jeg er 33+6 henne, og jeg har IKKE!!!! fået lettet trykket.. Jeg døjer SÅ meget med det. Især højre side. Det er ikke spark jeg mærker, men det er en konstant ømhed i ribbenene. (har aldrig mærket sparkene i ribbenene.)

Det er virkelig bare ikke sjovt.

Når det er rigtig slemt her, så kører jeg ligesom hånden og trykker ned fra ribbenene og ned. Altså trykker hånden oppe fra brystet og ned over ribbenene nogen gange, og det hjælper.. Jeg ved ikke om man må, men det er stame dejligt, og så er det lige som om hun så forstår det Hun er satme en lille bandit, for avvv hvor gør det ondt når hun ligger der..

Der er heller ingen der sparker mig deroppe, måske lidt længere ude i siden (jeg ved hun ligger med hovedet nedaf) men jeg har aldrig mærket det sådan rigtig i ribbenene. Jeg "tror" jeg har mærket hikke - men jeg er langt fra sikker.. for de siger jo det føles som bump i maven, men tænker at hun konstant laver bump derinde... jeg ligger ned om aftenen men der er mine ribben så ØMME. I skolen sagde læreren jeg bare kunne nappe en halv time i frikvarteret på sofaen i foyeren, men hvem gør lige det med en halv skole der glor på én.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.